Uddannelser, der sætter fokus på de hastige forandringer, som er den moderne virksomheds vilkår, og udvider dine forretningsmæssige kompetencer og innovationsevne.
Learn to shape the future of life science
Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler.
Tidligere SECA-uddannelse! En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. Service Excellence Leadership Academy har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen.
Hvordan kan bæredygtighed og ESG indtænkes og integreres i virksomhedens strategi? Og hvordan kan arbejdet med bæredygtighed og ESG bedst organiseres og kommunikeres? Dette kursus sætter skarpt og handlingsorienteret fokus på, hvordan virksomheder og andre organisationer kan tage konkrete skridt og udvikle sig i en mere bæredygtig retning.
Tilmeld dig vores interesseliste øverst på denne side, og vi vil kontakte dig, når der er nyt om kurset.
Kurset giver teoretisk og praktisk indsigt i bæredygtighedens muligheder og udfordringer med afsæt i aktuelle brændpunkter, problemstillinger og cases. Det giver inspiration og konkrete værktøjer til at få social og miljømæssig ansvarlighed til at spille sammen med strategi- og forretningsudvikling i virksomheder og organisationer.
Tilmeld dig vores interesseliste øverst på denne side, og vi vil kontakte dig, når der er nyt om kurset.
Styrk din regnskabsmæssige kunnen på 3 dage. Opnå øget indsigt i måling og tolkning af finansielle nøgletal, der er centrale for en virksomheds værdiskabelse, samt grundlæggende viden om budgettering og værdimåling.
Sign up for our interested list at the top of this page and we will contact you as soon as program information is ready
This course endeavours to dissect the intricate challenges surrounding Environmental, Social, and Governance (ESG) metrics, reporting and firms’ strategic considerations relating to sustainability. By taking this course you will be equipped with essential instruments to leverage and implement these metrics effectively.
Tilmeld dig vores interesseliste øverst på denne side, og vi vil kontakte dig, når der er nyt om kurset.
Hvordan organiserer vi fremtidens arbejdsplads? Vi bruger det 21. århundredes internetbaserede forretningsprocesser og det 20. århundredes ledelsesprocesser, som alle er baseret på det 19. århundredes ledelsesprincipper – kan du også få øje på et “gap”? Så kom med ind i fremtiden og lær fra både forskning og praksis om nye organiseringsformer: Tribes, Teal og Medledelse.
Sign up for our interested list at the top of this page and we will contact you as soon as program information is ready.
This program will strengthen the capabilities of senior business partners and future and present leaders of corporate functions and enable them to play actively and effectively in a Strategic Business Partner role driving value creation through strategic insight, impactful engagement with the line of business and cross-functional collaboration.
Hvordan sikrer man at strategien lever i organisationen? Hvordan arbejder man med forretningsudvikling på en måde, som skaber værdi hos interessenterne? Bliv opdateret på de nyeste tilgange til strategi og forretningsudvikling. Vi bygger bro mellem forskning og praksis ved at arbejde med forskellige strategiske modeller samt involvere spændende live cases i undervisningen. Dette giver en øget indsigt i de strategiske udfordringer og muligheder, som virksomheder og organisationer står over for i dag.
Med CBS Executive Fonden
De seneste år har været krævende for mange erhvervsvirksomheder, offentlige myndigheder og frivillige organisationer. Det strategiske arbejde har i høj grad handlet om at reagere hurtigt på ændringer i markeder, pandemier og krig. I perioden er forretningsmodeller, strategier og den indre organisatoriske opbygning hos mange blevet tilpasset.
I vores strateginetværk ser vi på, hvordan det strategiske arbejde er organiseret i dag i forskellige typer af organisationer, og hvordan strategiarbejdet gradvist bliver tilpasset til at kunne håndtere de aktuelle forandringer i samfundet.
Service Excellence Leadership Academy (SELA) og Kundeorienteret Lederskab (KuLe) giver dig værktøjerne til at skabe forretningsmæssige resultater gennem stærkt lederskab og kundedreven innovation. Uddannelserne er altid opdateret med de nyeste trends og bedste praksis inden for kundeservice og Service Excellence. Deltagelse kan derfor give adgang til den nyeste forskning fra anerkendte professorer fra CBS.
John Mathiesen er CEO for Grønbech og besidder desuden bestyrelsesposter ved PJM A/S, WAPRO AB og Grønbech Watersolutions A/S.
Katrine Sperling er Corporate Vice President for Global Communication hos Novo Nordisk.
På denne spændende online morning brief session, dykker vi ned i bogen "Kundeheltene", skrevet af lektor Mogens Bjerre fra CBS, Lars Dessau fra Selected Group Gibraltar og Christian Sørensen fra Blendit. Denne session er en unik mulighed for at lære, hvordan vi kan skabe exceptionelle kundeoplevelser og udvikle kundehelte i vores organisation. Denne Executive Morning Brief blev afholdt d. 24. juni 2024.
Vi er klar til at hjælpe dig med at finde den rigtige uddannelse
KontaktTilmeld dig vores nyhedsbrev og få Inspiration, viden og perspektiver på din lederudvikling - og hold dig opdateret på seneste forskning, trends og tendenser inden for leadership