Værdiskabelse gennem stærkt lederskab og forretningsindsigt
Værdiskabelse gennem stærkt lederskab og forretningsindsigt
Kunder, borgere, gæster, brugere, patienter, klienter, interne kunder. Uanset hvad du kalder modtagerne af dine ydelser, så er der en signifikant sammenhæng mellem organisationens evne til at differentiere sig gennem bedre, positive og emotionelle oplevelser for denne gruppe – og evnen til at skabe stærke relationer, ambassadører og i sidste ende vækst.
På vores uddannelse Kundeorienteret Lederskab (KuLe) kalder vi dem kunder, men udbyttet af uddannelsen er det samme uanset terminologi.
Vidste du, at god kundeservice starter med dit lederskab?
Lektor Mogens Bjerre fra CBS er en del af undervisningsteamet på uddannelsen. Her underviser han i sammenhængen mellem stærkt lederskab, et værdiskabende servicekoncept og unikke kundeoplevelser. På engagerende vis introducerer Mogens dig til både Service Profit Chain, Business Model Canvas og Positiv Klagehåndtering (samt andre vigtige modeller). I nedenstående video kan du høre mere fra Mogens.