Kundeorienteret Ledelse
Nyhedsbrev

Skab kundedrevet forretningsudvikling gennem dit lederskab

5. november 2021

Skab kundedrevet forretningsudvikling gennem dit lederskab

Tillykke til deltagerne på uddannelsen Kundeorienteret Lederskab (KuLe), som for nylig har færdiggjort deres kundeorienterede projekter. Vi er stolte over den udvikling og de resultater, som deltagerne har skabt i deres virksomheder. Det er endnu en bekræftelse af, at unikke kundeoplevelser starter med det stærke lederskab.

Sæt kundeorientering på agendaen i 2022
Vi kender det alle sammen – vi har en lang række gode intentioner: Næste år skal vi skabe en mere kundeorienteret, proaktiv kultur, vi skal tænke mere udefra-ind, vi skal give mere empowerment til medarbejderne, vi skal være innovative sammen med kunderne og spotte mulighederne i markedet. Men tiden går så stærkt, og der er mange opgaver, der skal løses hver dag, og pludselig er udviklingen gledet lidt i baggrunden.

På vores uddannelse Kundeorienteret Lederskab skaber vi et rum med faglig inspiration og sparring, som giver dig forudsætninger for at arbejde fokuseret med dine mål. Gennem hele forløbet arbejder du både med en kundeorienteret case fra din egen virksomhed og en refleksionsrapport, som tager udgangspunkt i dine personlige ledelsesmæssige udviklingsmål. Dette arbejde giver dig mulighed for at fordybe dig i et forretningsmæssigt område af virksomheden, som du gerne vil udvikle, mens du samtidig arbejder fokuseret med dit personlige lederskab. Du deltager i og er med til at skabe et stærkt netværk af engagerede personer, som interesserer sig for hinandens udvikling og hjælper hinanden med at holde fokus på langsigtede udviklingsmål.

Læs hele nyhedsbrevet