Executive Morning Brief: AI og Fremtidens Kundeoplevelser
Vil du vide, hvordan AI kan revolutionere din virksomhed og skabe mere individualiserede kundeoplevelser? Kom til vores næste Morning Brief og oplev, hvordan Service Excellence Leadership Academy hos CBS Executive kan hjælpe dig med at navigere i den digitale transformation!
Mere information
Målgruppe
- Senior Leaders
- Executives
- Managers
Kontakt os
- Stine StaffeldtProgram Director
- Jette KorsholmProgram Manager
Fakultet
- Thomas RitterProfessor
- Tina Dyhr DupontDirector
relaterede kurser
- Se program
Service Excellence Leadership Academy
Management & LeadershipStrategy & Business Development24,5 dage·4.12.2024Tidligere SECA-uddannelse! En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. Service Excellence Leadership Academy (SELA) har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen.
Se kursus og download kursusinformation - Se program
AI- og Datadrevet Lederskab
Sommerskole5 dage·Er du interesseret i dette kursus? Tilmeld dig vores interesseliste øverst på siden.
Alle taler om data og kunstig intelligens, men hvordan kan du udnytte de nye muligheder til at forbedre dit lederskab og din beslutningskompetence? På kurset kortlægger vi forskellige mindsets og typer i forhold til datadreven ledelse, gennemgår datadrevne ledelsesprocesser og ser på gode og mindre gode erfaringer med datadreven ledelse. Vi har din lederrolle i fokus og undersøger, hvad data kan bidrage med – snarere end at dykke ned i specifikke værktøjer eller software.
Se kursus og download kursusinformation