Event
Kundeorienteret Ledelse
Service Excellence

Hør hvordan Disney og Tivoli skaber Magic Moments - Event

Fra “ordinary to legendary”

“Magiske øjeblikke” er afgørende både i leder-medarbejder-relationen og i kontaktpunkterne mellem medarbejdere og kunder. Det skaber engagement, ejerskab og glæde.

På vores event tirsdag den 23. april kl 13.30 – 18.00 vil vi highlighte nogle af de fundamentale ledelsesprincipper, som har hjulpet Tivoli og Disney til at blive to af de stærkeste brands – i Danmark og i verden.

Som deltager vil du få nye og innovative indsigter i, hvordan du gennem “evolutionary leadership” og magiske kundeoplevelser får transformeret din organisation fra ”ordinary to legendary” og tager service excellence til det næste niveau.

Indlægsholdere:
Alicia Matheson, som er President og Executive Coach i Matheson Global Consulting, har mere end 20 års ledelseserfaring bl.a. fra sit arbejde med the Walt Disney Company og UN, samt fra flere suscesfulde selvstændige virksomheder. Alicia har hjulpet tusindevis af erhvervsfolk med at udvikle deres lederskab og skabe en kundeorienteret kultur.

Ian Wisler-Poulsen, som er Customer Experience Manager for Tivoliakademiet, har mange års erfaring med servicedesign og visuel kommunikation. Han er anerkendt for sine foredrag og workshops og er desuden forfatter til Grundbog i Servicedesign og flere andre fagbøger.

Mogens Bjerre, som er lektor på CBS og Academic Dean på CBS Executive, er fast underviser på en lang række af CBS og CBS Executives uddannelser inden for service og marketing, og han besidder en særlig evne til at få omsat kompliceret teoriforståelse til praksisforståelse.

Læs hele nyhedsbrevet.

LÆS MERE OG TILMELD DIG HER