Nyhedsbrev
Expert
Kundeorienteret Ledelse

Kundefokus lønner sig

16. august 2017

Den gode kundeoplevelse fører til stærkere relationer og mere trofaste kunder, der gladeligt anbefaler virksomheden – og er netop derfor en rigtig god forretning. Folk deler meget gerne deres kundeoplevelser med andre, og gode serviceoplevelser får direkte folk til at promovere en virksomheds produkter eller services, viser et analysesamarbejde mellem Wilke og CBS. Du kan læse analysen her.

Vores uddannelse Kundeorienteret Lederskab (KuLe) handler om, hvordan du skaber en stærk kundeorienteret kultur, og uddannelsen giver dig værktøjer og metoder til, hvordan du sætter kunden i centrum. Effekten af deltagelsen på uddannelsen måles og dokumenteres bl.a. gennem arbejdet med et intensivt, strategisk kundeorienteret projekt fra din egen virksomhed. Du kan læse mere om andre lederuddannelser her.

Læs hele nyhedsbrevet om Kundeorienteret Lederskab.

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Specialist & Projektleder
Topleder
Mellemleder

Hvad er dit mål?

Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Faglig opdatering
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

5-7 dage
8+ dage
2-4 dage
Vælg en eller flere