Digital Darwinisme som barriere for strategisk anvendelse af Big Data? Afholdes 18. april 2017
Alle taler om Big Data, og hvordan Big Data kan ”disrupte” forretningsmodeller – men overser i virkeligheden et meget centralt spørgsmål: Hvordan kan ledere arbejde med deres kognitive rammer og derved forbedre de organisatoriske forudsætninger for at skabe værdi med Big Data?
Deltag i denne gratis event d. 18. april kl. 16.00-18.00 på Copenhagen Business School og få en appetizer til sommerskolekurset ” STRATEGISK BRUG AF BIG DATA”, som afholdes d. 21.- 25. august 2017. Tilmeld dig eventen her.
Vi ser kort på, hvordan Big Data egentlig defineres. Gardners V3 model er for længst outdatet, og vi introducerer V8-modellen. Når markedet ændres radikalt, og når forstyrrende forretningsmodeller opstår, og/eller ny viden om forbrugerne bliver tilgængelig ved hjælp af Big Data, er det afgørende at identificere din mentale model.
Du får således mulighed for at teste dit Big Data-mindset og se, om det matcher organisationens strategiske mål. Vi viser, hvordan dit mindset som leder påvirker den strategiske dagsorden i din organisation, og hvordan I som organisation interagerer i markedet.
Vi håber, du går fra eventen med svaret på, om løsningerne i din organisation er begrænset af ledelsens kognitive tankesæt
Event faciliteres af Per Østergaard Jacobsen og Professor Torsten Ringberg, CBS.
Tilmelding
Der er begrænsede pladser, og pladserne fordels efter ’first come – first serve’-basis. Tilmelding skal ske senest d. 11. april 2017. Tilmelding er nødvendig og skal ske via dette link