Executive Morning Brief: Hvordan skaber du exceptionelle kundeoplevelser?
Vi har fornøjelsen af at invitere jer til en spændende online morning brief session, hvor vi dykker ned i bogen "Kundeheltene", skrevet af lektor Mogens Bjerre fra CBS, Lars Dessau fra Selected Group Gibraltar og Christian Sørensen fra Blendit. Denne session er en unik mulighed for at lære, hvordan vi kan skabe exceptionelle kundeoplevelser og udvikle kundehelte i vores organisation.
Mere information
Målgruppe
- Managers
- Executives
- Senior Leaders
Kontakt os
- Stine StaffeldtProgram Director
- Jette KorsholmProgram Manager
Fakultet
- Mogens BjerreLektor
- Lars DessauDirector
relaterede kurser
- Se program
Kundeorienteret Lederskab
Management & LeadershipStrategy & Business Development9 dage·4.11.2024Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler.
Se kursus og download kursusinformation - Se program
Service Excellence Leadership Academy (SELA)
Management & LeadershipStrategy & Business Development24,5 dage·4.12.2024Tidligere SECA-uddannelse! En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. Service Excellence Leadership Academy har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen.
Se kursus og download kursusinformation
Har du brug for hjælp?Tag fat i en af vores medarbejdere
Vi står klar til at hjælpe dig videre
KontaktJette Korsholm
Program Managerjko@cbs-executive.dk+45 22 46 28 99Stine Staffeldt
Program Directorsts@cbs-executive.dk+45 40 35 87 52