Executive Morning Brief: Hvordan skaber du exceptionelle kundeoplevelser?
På denne spændende online morning brief session, dykker vi ned i bogen "Kundeheltene", skrevet af lektor Mogens Bjerre fra CBS, Lars Dessau fra Selected Group Gibraltar og Christian Sørensen fra Blendit. Denne session er en unik mulighed for at lære, hvordan vi kan skabe exceptionelle kundeoplevelser og udvikle kundehelte i vores organisation. Denne Executive Morning Brief blev afholdt d. 24. juni 2024.
Stine Staffeldt
Program Director
Forskningen fra Harvard om serviceværdikæden viser, at der er en klar sammenhæng mellem god ledelse, engagerede medarbejdere, en stærk servicekultur og værdiskabelse, der fører til øget kundeloyalitet og profitvækst.— Stine Staffeldt, Programdirektør, CBS Executive Fonden
Du kan se hele optagelsen af sessionen i videoen herunder.
Relaterede kurser
- Se program
Kundeorienteret Lederskab
Management & LeadershipStrategy & Business Development9 dage·4.11.2024DKK 49.950,00STADIG ÅBEN FOR TILMELDING
Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler. Der er stadig åbent for tilmelding.Se kursus og download kursusinformation - Se program
Service Excellence Leadership Academy (SELA)
Management & LeadershipStrategy & Business Development24,5 dage·4.12.2024DKK 109.950,00Tidligere SECA-uddannelse! En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation. Service Excellence Leadership Academy har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen.
Se kursus og download kursusinformation