Executive Morning Brief: AI og Fremtidens Kundeoplevelser
I denne Executive Morning Brief udforsker vi hvordan AI kan revolutionere din virksomhed og skabe mere individualiserede kundeoplevelser, sammen med Tina Dupont, Director of Customers and Insights i Velliv og Thomas Ritter, Professor ved CBS. Denne Executive Morning Brief blev afholdt d. 7. november 2024.
Stine Staffeldt
Program Director
Er det kunstig intelligens eller ægte dumhed? Vær realistiske i jeres forventninger til både maskiner og mennesker— Thomas Ritter, professor CBS
Du kan se hele optagelsen af sessionen i videoen herunder.
Du kan downloade Thomas Ritters slides her.
Du kan downloade Tina Duponts slides her.
Tina Dupont, der brænder for at humanize technology og bringe menneskelighed tilbage i digitale løsninger, vil dele sin vision for, hvordan teknologi kan bruges til at skabe dybere og mere meningsfulde forbindelser med kunderne.
Professor Thomas Ritter, en førende forsker i AI og værdiskabelse, vil præsentere de nyeste indsigter i, hvordan AI kan drive nye forretningsmodeller og åbne op for uudnyttede potentialer i din virksomhed.
Service Excellence Leadership Academy tilbyder et unikt læringsforløb, der kombinerer forskningsbaseret viden med intensivt arbejde i egen praksis, så du kan blive en fremtidssikret leder, der skaber enestående kundeoplevelser. Morning brief er din mulighed for at få en smagsprøve på det inspirerende indhold, som uddannelsen tilbyder.