Skab varig værdi for organisation og kunder

Som business partner og nøglemedarbejder ligger der et stort potentiale i at styrke samarbejdet på tværs af organisationen og skabe værdi gennem strategisk indsigt. Som leder af ledere er der store fordele ved at udvikle sin ledelses- og forretningsmæssige kompetence til gavn for både organisation og kunder.

Nina Marie Ingvartsen

Program Manager

Skab varig værdi for organisation og kunder

I denne artikel ser vi nærmere på vores kursus Strategic Business Partnering  CBS Executive Vinterskole samt vores lederuddannelse SELA.

Du kan også hente inspiration til dit lederskab i vores Morning Briefs, som ligger tilgængelige som videoer i vores Knowledge Hub

Strategic Business Partnering

Strategic Business Partnering giver dig værktøjerne til at styrke din indflydelse, skabe stærkere relationer på tværs af organisationen og levere løsninger, der skaber værdi på både kort og lang sigt.

Du vil blandt andet få indblik i

  • Hvordan du kan opbygge tillid og troværdighed som business partner

  • Metoder til at omsætte komplekse data og analyser til værdifulde beslutninger

  • Effektive strategier til at positionere dig som en nøgleaktør i organisationens vækst og udvikling.

Uanset om du arbejder i HR, Finans, IT eller andre centrale funktioner vil dette kursus inspirere dig til at tænke strategisk som leder og positionere dig som en attraktiv business partner..

Service Excellence Leadership Academy

Service Excellence Leadership Academy (SELA) er en executive diplomuddannelse designet til at styrke ledere og kunderettede virksomheder gennem udvikling af deltagernes ledelses- og forretningsmæssige kompetencer. Som leder vil du opleve stærke kompetenceløft gennem

  • Personlig ledelsesudvikling: Uddannelsen fokuserer på at udvikle dit personlige lederskab gennem 360-graders evalueringer ved både start og slut af forløbet, hvilket giver indsigt i din udvikling

  • Action Learning-grupper: Deltagerne inddeles i små grupper, der mødes i hinandens virksomheder sammen med en proceskonsulent. Dette setup fremmer erfaringsbaseret læring og giver mulighed for at benchmarke egen ledelsesmæssig udvikling.

  • Kundedreven innovation: Programmet inkluderer en kundeworkshop, hvor du inviterer kunder og interessenter til at deltage. Dette giver direkte indsigt i kundernes perspektiver og muliggør samskabelse af innovative løsninger.

  • Internationalt perspektiv: Uddannelsen byder på en studietur til Californien, hvor du får mulighed for at besøge institutioner som Berkeley University og Stanford. Dette udvider dit globale udsyn og introducerer dig til nye ledelsestilgange.

  • Stærkt netværk: Gennem hele forløbet opbygger du relationer med andre ledere fra forskellige organisationer, hvilket styrker dit professionelle netværk og muliggør videndeling på tværs af brancher.

Samlet set tilbyder SELA en integreret tilgang til ledelses- og forretningsudvikling med fokus på eget lederskab, praktisk anvendelse og samskabelse, der gør det til en værdifuld investering for ledere, som ønsker at koble varige resultater i deres organisationer med egen personlig udvikling.

Læs mere om  SELA-uddannelsen.

Generationsledelse

Er du optaget af, hvordan du motiverer og fastholder den unge generation på arbejdspladsen?

Se vores seneste Morning Brief om Generationsledelse.