Executive Morning Brief: AI og Fremtidens Kundeoplevelser

I denne Executive Morning Brief udforsker vi hvordan AI kan revolutionere din virksomhed og skabe mere individualiserede kundeoplevelser, sammen med Tina Dupont, Director of Customers and Insights i Velliv og Thomas Ritter, Professor ved CBS. Denne Executive Morning Brief blev afholdt d. 7. november 2024.

Stine Staffeldt

Program Director

Er det kunstig intelligens eller ægte dumhed? Vær realistiske i jeres forventninger til både maskiner og mennesker
Thomas Ritter, professor CBS

Du kan se hele optagelsen af sessionen i videoen herunder.

Du kan downloade Thomas Ritters slides her.

Du kan downloade Tina Duponts slides her.

Tina Dupont, der brænder for at humanize technology og bringe menneskelighed tilbage i digitale løsninger, vil dele sin vision for, hvordan teknologi kan bruges til at skabe dybere og mere meningsfulde forbindelser med kunderne.

Professor Thomas Ritter, en førende forsker i AI og værdiskabelse, vil præsentere de nyeste indsigter i, hvordan AI kan drive nye forretningsmodeller og åbne op for uudnyttede potentialer i din virksomhed.

Service Excellence Leadership Academy tilbyder et unikt læringsforløb, der kombinerer forskningsbaseret viden med intensivt arbejde i egen praksis, så du kan blive en fremtidssikret leder, der skaber enestående kundeoplevelser. Morning brief er din mulighed for at få en smagsprøve på det inspirerende indhold, som uddannelsen tilbyder.

Relaterede kurser