Executive Morning Brief: AI og Fremtidens Kundeoplevelser

I denne Executive Morning Brief udforsker vi hvordan AI kan revolutionere din virksomhed og skabe mere individualiserede kundeoplevelser, sammen med Tina Dupont, Director of Customers and Insights i Velliv og Thomas Ritter, Professor ved CBS. Denne Executive Morning Brief blev afholdt d. 7. november 2024.

Stine Staffeldt

Program Director

Er det kunstig intelligens eller ægte dumhed? Vær realistiske i jeres forventninger til både maskiner og mennesker
Thomas Ritter, professor CBS

Du kan se hele optagelsen af sessionen i videoen herunder.

Du kan downloade Thomas Ritters slides her.

Du kan downloade Tina Duponts slides her.

Tina Dupont, der brænder for at humanize technology og bringe menneskelighed tilbage i digitale løsninger, vil dele sin vision for, hvordan teknologi kan bruges til at skabe dybere og mere meningsfulde forbindelser med kunderne.

Professor Thomas Ritter, en førende forsker i AI og værdiskabelse, vil præsentere de nyeste indsigter i, hvordan AI kan drive nye forretningsmodeller og åbne op for uudnyttede potentialer i din virksomhed.

Service Excellence Leadership Academy tilbyder et unikt læringsforløb, der kombinerer forskningsbaseret viden med intensivt arbejde i egen praksis, så du kan blive en fremtidssikret leder, der skaber enestående kundeoplevelser. Morning brief er din mulighed for at få en smagsprøve på det inspirerende indhold, som uddannelsen tilbyder.