CBS Executive Fonden søger Program Assistants

CBS Executive Fonden søger dygtige og servicemindede Program Assistants til at supportere vores teams og Fonden som helhed. Stillingen som Program Assistant er en fuldtidsstilling — og dermed ideel for dig, der holder sabbatår efter gymnasiet og ønsker at fortsætte med at arbejde efter sommeren 2025, eller for dig, som allerede har sabbatår og ønsker et til, eller har orlov fra dine studier.

Tanja Søndergaard

Office Manager

Om os

Hos CBS Executive Fonden brænder vi for at levere efteruddannelser af højeste kvalitet til executive bestyrelsesmedlemmer, ledere og specialister – både i Danmark og internationalt. Vi har et tæt samarbejde med Copenhagen Business School, og gennem vores uddannelsesportefølje og skræddersyede læringsforløb udvikler vi morgendagens ledere og organisationer med ambitionen om at være det nordiske fyrtårn for excellent executive uddannelse.

Vi er en dynamisk organisation med 30 engagerede medarbejdere, hvor professionalisme, kundeservice, selvstændighed og godt humør er i højsædet. Vi har kontor i den skønne Råvarebygning på CBS Campus Porcelænshaven, hvor vi har en flot udsigt til Frederiksberg Have samt gode parkerings- og transportforhold. Vores kunder og undervisere kommer også til kurser i huset, så stemningen og energiniveauet er højt, og der er rig mulighed for at interagere med executive ledere og førende forskere fra både CBS og øvrige universiteter i Danmark og internationalt.

Stillingerne

Som Program Assistant får du en alsidig rolle, hvor du assisterer med planlægning, forberedelse, afholdelse og evaluering af kurser, webinarer og events. I tæt samarbejde med en Program Manager sikrer du, at vores kursusforløb afvikles problemfrit, og at deltagerne får en førsteklasses oplevelse. Derfor søger vi strukturerede, servicemindede og IT-stærke profiler til vores agile teams.

Dine primære opgaver inkluderer:

  • Udarbejdelse af materialer til markedsføring af kurser

  • Håndtering af tilmeldinger og vedligeholdelse af kontaktdata i CRM-system

  • Opsætning og vedligeholdelse af kursusportal og website

  • Fremstilling af kursusmaterialer (print, kopiering, upload)

  • Kontakt til kursusdeltagere og undervisere samt praktiske opgaver før, under og efter kurser

  • Opsætning, udsendelse og evaluering af kursusfeedback

  • Support til kursister på virtuelle platforme (primært Zoom)

  • Forberedelse af forplejning ved møder

  • Afløsning i receptionen ved behov

Vi sørger for grundig oplæring og løbende støtte, så du kan varetage dine opgaver effektivt. Har du erfaring med lignende opgaver, er det en fordel, men ikke et krav.

Kvalifikationer

Vi forventer, at du:

  • Er serviceminded, udadvendt og professionel

  • Arbejder struktureret med sans for detaljer

  • Er ansvarlig, fleksibel og en engageret teamplayer

  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver

  • Kommunikerer stærkt på både dansk og engelsk, mundtligt og skriftligt

  • Har stærke IT-kompetencer og erfaring med Office-pakken (Word, PowerPoint, Excel)

Derudover er det en fordel, hvis du:

  • Har kendskab til eller erfaring med Microsoft Dynamics CRM og Zoom

  • Har arbejdet i et servicefag med kundekontakt

Vi tilbyder:

  • Et dynamisk og fagligt inspirerende miljø, hvor praksis møder forskning

  • 30 engagerede kollegaer, der værdsætter samarbejde og fællesskab

  • Mulighed for at arbejde med undervisere, kunder og eksterne samarbejdspartnere

  • En stejl læringskurve med gode udviklingsmuligheder

Arbejdsvilkår:

  • Arbejdstid: Hovedsageligt hverdage 08.00-17.00. Ved kurser kan tidligere/senere mødetider forekomme.

  • Type: Fuldtidsstilling

  • Løn: 22.000 kr. pr. måned

  • Start: 1. august 2025

  • Arbejdssted: CBS Executive Fonden, Råvarebygningen, Porcelænshaven 22, 2000 Frederiksberg

Se med her, hvor en nuværende og en tidligere Program Assistant fortæller om jobbet.

Ansøgning

Interesseret? Send din ansøgning og CV til Office Manager Tanja Søndergaard på ts@cbs-executive.dk.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Tanja på telefon 2288 7016.