Vil du også med på rejsen mod en kundeorienteret kultur?
Vil du også med på rejsen mod en kundeorienteret kultur?
En af vores tidligere deltagere på Kundeorienteret Lederskab (KuLe), Christian Schou fra DBI, fortæller, at hans deltagelse på uddannelsen har resulteret i forretningsmæssige projekter, som har haft positiv effekt på bundlinjen. Det har skabt værdi både for virksomheden og for deres kunder. Se med i ovenstående video, når Christian udtaler sig om uddannelsen.
Du kan være den næste i rækken på Kundeorienteret Lederskab til at få værktøjer og metoder til at skabe unikke kundeoplevelser og udvikle dit lederskab, så du bliver en rollemodel i forhold til at skabe en kundeorienteret kultur, tværgående synergi og værdi for kunderne.
Gennem 360 graders feedback, action learning og aktiv involvering af kunderne skaber du som deltager værdiskabende kunderejser, engagerede medarbejdere, cilonedbrydning og innovation gennem arbejdet med din egne case.
På det seneste forløb af uddannelsen har deltagerne givet KuLe en fantastisk Net Promoter Score på 83 (svarende til en samlet evaluering på 9,3 på en skala fra 1-10).