Kundeorienteret Ledelse
Nyhedsbrev

Unikke kundeoplevelser starter med det stærke lederskab

Unikke kundeoplevelser starter med det stærke lederskab

Tillykke til de deltagere på uddannelsen Kundeorienteret Lederskab (KuLe), som netop har færdiggjort deres eksamen. Vi er stolte over den udvikling og de resultater, som deltagerne har skabt i deres virksomheder. Det er endnu en bekræftelse af, at unikke kundeoplevelser starter med det stærke lederskab.

På KuLe kommer du hele vejen rundt om dit lederskab
På uddannelsen starter vi med at undersøge, hvad deltagerne skal sætte fokus på i deres ledelse bl.a. gennem en 360-graders analyse. Gennem målrettede ledelsestiltag skaber deltagerne endnu større engagement og produktivitet. Medarbejderne i deltagernes virksomheder bliver involveret i tiltag, der skaber værdi for kunderne – og i at identificere, hvad der giver de bedste kundeoplevelser bl.a. gennem arbejdet med kunderejsen. Effekten er større kundetilfredshed og -loyalitet. Deltagerne arbejder med at skabe mening, commitment og handlekraft, der resulterer i stor motivation ift. de nye kundeorienterede tiltag. Erfaringer fra deltagernes forretningsmæssige projekter bekræfter, at når medarbejderne får rammer og mulighed for at udfolde deres potentiale ift. at skabe værdi for kunden, så opnås en endnu større indre motivation og mening med jobbet.

LÆS Hele nyhedsbrevet