Styrk kundeorienteringen gennem dit lederskab
Kundeorienteret Lederskab i felten
I sidste uge var deltagerne på Kundeorienteret Lederskab (KuLe) i gang med Lab 4, hvor vi sætter fokus på forandringskompetencer. Gennem konkret træning og case-nære metoder bliver deltagerne rustet og motiveret til at gennemføre essentielle forandringer i deres egne organisationer som et stort skridt på rejsen mod en stærk kundeorienteret kultur. Læs mere om de igangværende to dage på KuLe’s Lab 4 nederst i mailen.
Kundeorienteret Lederskab består af en introdag, 4 Labs og en afslutningsdag fordelt på i alt 10 dage. Uddannelsen strækker sig over 10 måneder og giver derfor deltagerne mulighed for løbende at arbejde med en case fra deres egne organisationer. Formålet med uddannelsen er at inspirere og styrke deltagernes lederskab og samtidig sætte fokus på kundedreven innovation, medarbejder- og forretningsudvikling samt forandringsledelse. Læs mere og download brochuren om uddannelsen her.