Nyhedsbrev
Kundeorienteret Ledelse

Styrk kundeorienteringen gennem dit lederskab

21. maj 2019

Kundeorienteret Lederskab i felten

I sidste uge var deltagerne på Kundeorienteret Lederskab (KuLe) i gang med Lab 4, hvor vi sætter fokus på forandringskompetencer. Gennem konkret træning og case-nære metoder bliver deltagerne rustet og motiveret til at gennemføre essentielle forandringer i deres egne organisationer som et stort skridt på rejsen mod en stærk kundeorienteret kultur. Læs mere om de igangværende to dage på KuLe’s Lab 4 nederst i mailen.

Kundeorienteret Lederskab består af en introdag, 4 Labs og en afslutningsdag fordelt på i alt 10 dage. Uddannelsen strækker sig over 10 måneder og giver derfor deltagerne mulighed for løbende at arbejde med en case fra deres egne organisationer. Formålet med uddannelsen er at inspirere og styrke deltagernes lederskab og samtidig sætte fokus på kundedreven innovation, medarbejder- og forretningsudvikling samt forandringsledelse. Læs mere og download brochuren om uddannelsen her.

LÆS HELE NYHEDSBREVET

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere