Kundeorienteret Ledelse
Nyhedsbrev

Skab succes for dine medarbejdere og for dine kunder

30. august 2019

Kundeorienteret Lederskab

Vil du sætte fokus på forretningsudvikling og strategiimplementering og videreudvikle din virksomhed gennem et stærkt kundefokus?

Sæt skub i dine forretningsmæssige og personlige kompetencer
Kundeorienteret Lederskab tager dig igennem 10 dage fordelt over 4 faser, hvor der sættes fokus på dine ledelses-, forretnings-, kunderelations- og forandringskompetencer. Med udgangspunkt i en konkret forretningsmæssig case udvalgt i samråd med din chef får du anledning til at afprøve vigtige strategi- og forretningsmodeller samt værktøjer, som understøtter kundeorienteringen i din virksomhed. Du bliver bl.a. i stand til at afdække sammenhængen mellem eget lederskab, medarbejdernes engagement, performance og kompetencer, værdiskabelse, kundetilfredshed, kundeloyalitet og forretningsmæssige resultater.

LÆS HELE NYHEDSBREVET

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere