Kundeorienteret Ledelse
Ledelse

Service-værdikæden

11. november 2020

Kort om Service-værdikæden

Service-værdikæden (fra Harvard Business School) dokumenterer sammenhængen mellem ledelseskvalitet, medarbejderengagement, værdiskabelse for kunden, kundeloyalitet og virksomhedens indtjening og vækst. I videoen nedenfor kan du høre programdirektør og lektor Stine Staffeldt fortælle mere om sammenhængene i Service-værdikæden.

 

Uddannelsen Kundeorienteret Lederskab for mellemledere og uddannelsen Service Excellence – Chefakademiet for ledere af ledere tager begge udgangspunkt i Service-værdikæden.

LÆS MERE OM KUNDEORIENTERET LEDERSKAB
 

LÆS MERE OM SERVICE EXCELLENCE – CHEFAKADEMIET

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere