Kundeorienteret Ledelse
Nyhedsbrev

SECA-uddannelsen tager dine kunder seriøst

29. januar 2018

Råvarebygningen her på CBS Executive summer af liv, når 100 deltagere på kundeworkshoppen på Service Excellence Chefakademiet (SECA) har fokus på kunde- og brugerdreven innovation. Forestil dig, at du sidder i workshop sammen med dine egne kunder og samarbejdspartnere og laver en perspektivering af dine egne forretningsudviklingsprojekter. Stemningen er intens! Formålet er at vise, hvilke indsigter der ligger gemt hos virksomhedens interessenter. Netop ‘outside-in-perspektivet’ er det centrale i hele forløbet på SECA-uddannelsen.

Læs hele nyhedsbrevet

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere