Ledelsesudvikling
Service Excellence
Nyhedsbrev

SECA skaber rammerne for co-creation

SECA skaber rammerne for co-creation

For mange organisationer kan det være en stor udfordring at aktivere eksterne og interne interessenter i innovations- og udviklingsprocesser.

Inddrag kunderne
På uddannelsen Service Excellence Chefakademiet (SECA) træner vi deltagerne i at inddrage kunderne til stor gensidig inspiration for både kunder og deltagere. Hvert år afholder vi en kundeworkshop på uddannelsen med fokus på kunde- og brugerdreven innovation. Her sidder deltagerne sammen med kunder og samarbejdspartnere og får nye input til egne forretningsudviklingsprojekter. Formålet er at vise, hvilke indsigter der ligger gemt her. Netop “udefra-ind-perspektivet’ er gennemgående på SECA-uddannelsen, som er medvirkende til øget innovation, værdiskabelse og vækst.

LÆs hele nyhedsbrevet

 

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere