Startdato 23. nov. 2020
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 10.900
Varighed 2 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

De Ustyrlige Kunder i en Digital Tidsalder

Ændret forbrugeradfærd og ny teknologi

Forbrugeradfærden er under kraftig forandring drevet af ændrede mindset, bæredygtighed og ny teknologi. Det betyder, at virkningsgraden af marketing og salg er udfordret, og det stiller nye krav til marketing. Er det i virkeligheden relevant ”kun” at se på marketing, og er marketing for vigtig til kun at være i marketingafdelingen?

På kurset sætter vi fokus på kundeindsigter og kunde touchpoints og præsenterer en ny model for kunderejsen. Se modellen her.

Læs hele teksten Vis mindre

Indhold i forløbet

Vi ser på de nye forbrugertendenser: Hvilken betydning har de for marketing, salg og kundeservice, og hvordan påvirker de dialogen med vores kunder. Kan det bedre betale sig at anvende ressourcerne på kundeservice i stedet for på marketing – og er branding en død sild?

Gennem en række cases sætter vi scenen om de ustyrlige kunder. Du bliver introduceret til konkrete værktøjer, som gør det muligt at arbejde med marketing på en ny måde. Du får øvelser, hvor vi tester kunde touchpoints i forskellige perspektiver, og vi udfordrer vanetænkningen og dit traditionelle mindset - din tænkning af marketing.

Kurset giver dig indblik i og en værktøjskasse til at få styr på dine kunder i den digitale verden.

Læs hele teksten Vis mindre

Det får du

Efter deltagelse på har du fået

  • Testet dit marketing mindset
  • Indsigt i den nyeste forskning om forbrugeradfærd og marketing
  • Viden om sammenhængen mellem kundetilfredshed og loyalitet
  • Inspiration og værktøjer til at arbejde strategisk og operationelt med kunde touchpoints
Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til alle, der arbejder med marketing, salg og kundeservice, og som vil have ny inspiration og nye værktøjer til det strategiske og operationelle arbejde med at tiltrække, fastholde og udvikle deres kunder.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive Fonden, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
23. okt. 2020
Tilføj til kalender 2020-10-23 00:00:00 2020-10-23 23:59:59 Europe/Copenhagen De Ustyrlige Kunder i en Digital Tidsalder På kurset sætter vi fokus på kundeindsigter og kunde touchpoints og præsenterer en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system. CBS-Executive CBS-Executive
Timer pr. dag: 7.5

Mandag og tirsdag den 23.-24. november 2020
Kl. 09:00 – 16:30

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Book din plads

Download materiale

Tilmelding

De Ustyrlige Kunder i en Digital Tidsalder

  • Personlige oplysninger

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Betaling sker vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
23. nov. 2020
Varighed
2 dage
Steder
CBS Executive Fonden, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 10.900
Billede på vej
Billede på vej