Startdato TBA
Deltagergebyr, eks. moms. TBA
Varighed 2 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

De Ustyrlige Kunder i en Digital Tidsalder

Ændret forbrugeradfærd og ny teknologi

Forbrugeradfærden er under kraftig forandring drevet af ændrede mindset, bæredygtighed og ny teknologi. Det betyder, at virkningsgraden af marketing og salg er udfordret, og det stiller nye krav til marketing. Er det i virkeligheden relevant ”kun” at se på marketing, og er marketing for vigtig til kun at være i marketingafdelingen?

På kurset sætter vi fokus på kundeindsigter og kunde touchpoints og præsenterer en ny model for kunderejsen. Se modellen her.

Hvis du er interesseret i dette kursus, kan du skrive dig på interesselisten øverst på denne side, og vi vil kontakte dig, når datoer og indhold for 2021 er klar.

Læs hele teksten Vis mindre

Indhold i forløbet

Vi ser på de nye forbrugertendenser: Hvilken betydning har de for marketing, salg og kundeservice, og hvordan påvirker de dialogen med vores kunder. Kan det bedre betale sig at anvende ressourcerne på kundeservice i stedet for på marketing – og er branding en død sild?

Gennem en række cases sætter vi scenen om de ustyrlige kunder. Du bliver introduceret til konkrete værktøjer, som gør det muligt at arbejde med marketing på en ny måde. Du får øvelser, hvor vi tester kunde touchpoints i forskellige perspektiver, og vi udfordrer vanetænkningen og dit traditionelle mindset - din tænkning af marketing.

Kurset giver dig indblik i og en værktøjskasse til at få styr på dine kunder i den digitale verden. Download beskrivelse af kurset i pdf øverst på siden. Bemærk, at indholdet vedrører 2020-kurset.

Læs hele teksten Vis mindre

Det får du

Efter deltagelse på har du fået

  • Testet dit marketing mindset
  • Indsigt i den nyeste forskning om forbrugeradfærd og marketing
  • Viden om sammenhængen mellem kundetilfredshed og loyalitet
  • Inspiration og værktøjer til at arbejde strategisk og operationelt med kunde touchpoints
Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til alle, der arbejder med marketing, salg og kundeservice, og som vil have ny inspiration og nye værktøjer til det strategiske og operationelle arbejde med at tiltrække, fastholde og udvikle deres kunder.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive Fonden, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
To Be Announced
Timer pr. dag: 7.5

Datoer for 2020: Mandag og tirsdag den 23.-24. november
Kl. 09:00 – 16:30

NB! Statsansatte kan ansøge om midler fra Den Statslige Kompetencefond. Puljen til Akademikere åbner op for ansøgninger den 2. marts 2021 kl. 10:00.

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Interesseret

Download materiale

Interesseret

De Ustyrlige Kunder i en Digital Tidsalder

  • Personlige oplysninger

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Kontakt info

  • Firmaoplysninger

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Vi kontakter dig, så snart der er flere informationer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
TBA
Varighed
2 dage
Steder
CBS Executive Fonden, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Deltagergebyr, eks. moms.
TBA