Startdato 21. aug. 2017
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 23.300
Varighed 5 dage
Undervisningssprog Dansk

Strategisk brug af Big Data

Hvad kan Big Data benyttes til?

Meningsfyldte kundeoplevelser og kundeloyalitet

Med et overblik over udviklingen inden for Big Data og kundestrategi, får du viden om, hvordan data gør det muligt at hypersegmentere kunder, skabe relevante og meningsfyldte kundeoplevelser samt kundeloyalitet.

Vi diskuterer også, hvordan Big Data skaber muligheder for fundamentale ændringer for interaktion med kunderne via de sociale medier. Du vil udvikle konkrete metoder til at arbejde med Big Data i egen organisation.

Indhold i forløbet

Undersøgelser viser, at de virksomheder, der klarer sig bedst er dem, der har en tydeligt formuleret kundestrategi og benytter data som et centralt værktøj. De har en strategisk tilgang til indsamling, bearbejdning, deling og proaktiv anvendelse af data i alle virksomhedens kontaktpunkter med kunderne.

Disse virksomheder er også kendetegnet ved at have en ledelse og en kultur, der er åben for forandringer. Big Data kan benyttes til at skabe ny forståelse for og en gensidigt værdiskabende relationer med kunderne (effekt) samt forbedre interne processer (effektivitet)

Download detaljeret beskrivelse af kurset i pdf øverst på denne side.

Det får du

Du får et opdateret overblik over de væsentligste trends og udviklinger inden for data og Big Data.

Gennem en kombination af teori og action learning med real-life eksempler får du værktøjer og inspiration til at arbejde med data, både strategisk og taktisk i din virksomhed, ligesom vi gennemgår de udfordringer og faldgrupper, der er i arbejdet med data mere generelt.

.

 

Undervisere

Per Østergaard Jacobsen: Ekstern lektor & projektleder Department of Marketing, CBS og CEO i Efficiens.
Torsten Ringberg: Professor, Institut for Afsætningsøkonomi, CBS.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, som ønsker at arbejde strategisk og taktisk med din virksomheds data og sikre, at data anvendes proaktivt til at skabe gensidig værdi, for såvel virksomheden, som for kunden. Kurset er ledelsesorienteret og ikke et kursus i de mere IT baserede spørgsmål i anvendelsen af konkrete softwaresystemer eller platforme.

Datoer

18. aug. 2017
Tilmeldingsfrist
Tilføj til kalender 2017-08-18 00:00:00 2017-08-18 23:59:59 Europe/Copenhagen Strategisk brug af Big Data Med et overblik over udviklingen inden for Big Data og kundestrategi, får du viden om, hvordan data gør det muligt at hypersegmentere kunder, skabe relevante og meningsfyldte kundeoplevelser samt kundeloyalitet. Vi diskuterer også, hvordan Big Data skaber muligheder for fundamentale ændringer for interaktion med kunderne via de sociale medier. CBS-Executive CBS-Executive
8
Timer pr. dag

Uge 34 2017
Mandag d. 21. august kl. 9.00 - 17.00
Tirsdag d. 22. august kl. 9.00 - 17.00
Onsdag d. 23. august kl. 9.00 - 17.00
Torsdag d. 24. august kl. 9.00 - 17.00
Fredag d. 25. august kl. 9.00 - 16.00

Steder

CBS Campus Dalgas Have, 2000 Frederiksberg

Åben i Google Maps

Kontakt

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Tilmelding

Strategisk brug af Big Data

  • Personlige oplysninger

  • Kontakt info

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail. Betaling sker vha girokort, der ligeledes udsendes på e-mail.

Kursus fakta

Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 23.300
Startdato
21. aug. 2017
Varighed
5 dage
Steder
CBS Campus Dalgas Have, 2000 Frederiksberg
Undervisningssprog
Dansk

Kontakt

Kim Pedersen

Programdirektør

Louise Rygaard Jonas

Programdirektør

Lisa Carbuhn Jensen

Programkoordinator