Startdato 27. aug. 2019
Deltagergebyr, eks. moms. DKK. 138.000
Varighed 33 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

Service Excellence Chefakademiet (SECA)

En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation

Service Excellence Chefakademiet

Service og Lederskab som differentiator

Ønsker du og din virksomhed at styrke service excellence gennem integreret ledelses- og forretningsmæssig udvikling, innovation og kundeorientering? Med dette lederudviklingsforløb sættes der fokus på at udvikle ledelsestilgange, som har til formål at styrke servicekulturen og skabe konkrete varige resultater gennem Action Learning (AL) og co-creation med både egen organisation og kunder.

Download detaljeret beskrivelse af uddannelsen i pdf øverst på denne side. Bemærk, at indholdet omkring datoer, undervisere og venues vedrører 2018/2019 - ny version offentliggøres snarest.

Læs hele teksten Vis mindre
Kim Hansen, afdelingsleder DBI, fortæller om det unikke ved SECA-uddannelsen

Indhold i forløbet

Uddannelsen løber over 10 måneder med 27 uddannelsesdage og 6 AL-møder, som foregår ude i jeres virksomheder. På de første 3 moduler har vi fokus på din ledelsesmæssige udvikling, service- og forandringsledelse.

Du får lavet to 360 graders målinger, en fra uddannelsesstart og en sidst i forløbet, hvor der er fokus på den udvikling og de forandringer, der er sket for dig undervejs i uddannelsen. Vi inddeler jer i Action Learning grupper med 5-6 personer i hver. Med denne gruppe mødes du 6 dage ude i jeres respektive virksomheder sammen med en proceskonsulent.

På de sidste tre moduler er der fokus på den forretningsmæssige udvikling med følgende temaer: servicestrategier, strategisk kundeudvikling, kunderejsen, forretningsudvikling, serviceinnovation og værdiskabelse. Uddannelsen afsluttes med en eksamen med udgangspunkt i det konkrete forretningsmæssige projekt fra din egen organisation.

Uddannelsen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og forskningsbaseret undervisning med førende professorer fra Copenhagen Business School, Stanford, University of Southern California og Berkeley University samt inspirationsindlæg m.m. fra innovationseksperter, danske topledere m.fl. Et modul afholdes i Italien og et i Californien.

Læs hele teksten Vis mindre
Deltagerne på SECA udtaler sig om effekten af uddannelsen

Det får du

Du vil opleve en synlig personlig og ledelsesmæssig udvikling, der skabes gennem læring fra modulerne og Action Learning, som foregår ude i hinandens virksomheder. AL-møderne giver mulighed for at benchmarke din egen ledelsesmæssige udvikling, hvor dine medarbejdere, kollegaer og chefer involveres i de udviklende processer vedr. 360 g analysen. AL-gruppen er med til at give feedback og sparring samt se med ”friske øjne” udefra på dine ledelsesmæssige mål og udfordringer. Du får dermed rig mulighed for at etablere og opbygge nye relationer og et stærkt netværk med deltagere fra andre organisationer.

Læs hele teksten Vis mindre
Berkeley-professor: Det betaler sig at arbejde med kulturen

Du vil få konkrete kompetencer i, hvorledes kundedreven innovation og forretningsudvikling kan skabe værdi igennem et tæt samspil med kunderne, der omsættes i konkrete tiltag bl.a via kundeworkshops på et af modulerne

Du vil opnå en dybdegående læring og dokumenteret effekt gennem intensivt Action Learning-baseret projektarbejde med virksomhedens udfordringer, der sikrer tæt forankring og samspil med egen organisation og kunder samt værktøjer til, hvordan du kan arbejde bevidst med kulturen, så den understøtter virksomhedens strategi.

Du kan læse mere om tidligere deltageres udbytte af uddannelsen i SECA effektmålingen (tidligere SBCA).

Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Service Excellence Chefakademiet er for dig, som ønsker en personlig og faglig udvikling med værdiskabelse indenfor forretningsudvikling og service excellence. Du har mindst 5-10 års erhvervserfaring, heraf mindst 3-5 år i en chefstilling (leder af ledere eller leder af specialister). Er du interesseret i at læse om andre kurser, der kan styrke dit lederskab, har vi her samlet et overblik over vores lederuddannelser og kurser.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive (Frederiksberg)
Åben i Google Maps
Group
Castel Vittorio, Italien
Åben i Google Maps
Group
Berkeley University, California, USA
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
03. jun. 2019
Tilføj til kalender 2019-06-03 00:00:00 2019-06-03 23:59:59 Europe/Copenhagen Service Excellence Chefakademiet (SECA) Service excellence chefakademiet har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen. CBS-Executive CBS-Executive

Datoer for 2019/2020:

Modul 1: Serviceledelse og læring: 27. - 29. august 2019
Modul 2: Det personlige lederskab (Italien) : 29. sep. - 4. oktober 2019
AL-dag 19/20: 10. oktober 2019
AL-dag 19/20: 24. oktober 2019
AL-dag 19/20: 1. november 2019
AL-dag 19/20: 7. november 2019
Modul 3: Forandringsledelse og kommunikation; 13. - 15. november 2019
AL-dag 19/20: 21. november 2019
PIT STOP: 7. januar 2020
Modul 4: Servicestrategi og strategisk kundeudvikling: 21. - 22. januar 2020
Temadag: 5. februar 2020
Modul 5: Serviceinnovation og værdiskabelse: 2. - 3. marts 2020
Midtvejsevaluering: 16. april 2020
Modul 6: Creating service excellence og service breakthroughs (Californien, USA): Afg. 28. april - ank. 5. maj 2020
Eksamen: 11. juni 2020
AL-dag: 24. sep. 2020

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Book din plads

Hent PDF

For at downloade denne pdf, skal du udfylde dit navn, din e-mail og dit telefonnummer – vi vil kontakte dig inden for et par dage, så vi kan være behjælpelige med at finde det rette forløb til dig. Du accepterer samtidig at modtage informationer og tilbud om vores kurser samt andre inspirerende nyhedsbreve fra CBS Executive.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Tilmelding

Service Excellence Chefakademiet (SECA)

  • Personlige oplysninger

  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Betaling sker vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
27. aug. 2019
Varighed
33 dage
Steder
CBS Executive (Frederiksberg) / Castel Vittorio, Italien / Berkeley University, California, USA
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK. 138.000
Billede af Jette Korsholm, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Stine Staffeldt, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg