Startdato 30. nov. 2020
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 49.950
Varighed 10 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

Kundeorienteret Lederskab (KuLe)

Download fuld uddannelsesbeskrivelse øverst på siden

Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling og stærke kunderelationer.

Laura Lund Olsen: "Hvis ikke det giver værdi for gæsten, giver det ikke kommerciel værdi for Tivoli"

Det får du

Efteruddannelsen i kundeorienteret lederskab giver dig værktøjer og ledelsesmæssige tiltag samt et sprog, der understøtter virksomhedens kundeorientering og værdiskabelse via øget kunde- og forretningsfokus.

Dertil får du inspiration og værktøjer til ledelse af service i alle ”sandhedens øjeblikke”/kunde-touchpoints. Du bliver introduceret til en række teorimodeller, metoder og konkrete ledelsesværktøjer, der udvikler medarbejderne, virksomheden og samspillet med kunderne og får et teoretisk og akademisk begrebsapparat samt styrkelse af dine analytiske kompetencer. Du får en skærpet bevidsthed om dine personlige ledelseskompetencer og udviklingen af disse samt kompetence til at implementere strategi og gennemføre forandringer – både i forhold til at udvikle dig selv og for at kunne lede forandringer i virksomheden og hos dine medarbejdere.

Ud over indsigt i værktøjer og modeller samt ledelsesmæssig udvikling bidrager uddannelsesforløbet til at udvide dit ledernetværk, og udbygge samarbejde og videndeling på tværs af virksomhederne.

Du kan læse mere om de specifikke emner, som uddannelsen berører ved at downloade pdf'en øverst på denne side. I pdf'en kan du under effektmåling også læse mere om de tidligere deltageres udbytte af uddannelsen.

Læs hele teksten Vis mindre
Kundeorienteret Lederskab og forandringsledelse

Indhold i forløbet

Efteruddannelsen består af 10 dage fordelt på fire labs og en afsluttende eksamen. Dertil får alle deltagere foretaget en 360-graders analyse med individuel tilbagemelding. Uddannelsen bygges op omkring den kontinuerlige kobling af teori til arbejdet med deltagernes individuelle udviklingsmål samt arbejdet med deltagernes egne virksomheds-cases.

På de fire labs arbejder deltagerne i ledercirkler (netværksgrupperne) som er baseret på, at ”ledere lærer ledere at lære og lede”. I ledercirklerne skal deltagerne udveksle erfaringer om, hvad der er sket i forhold til deres indsatsområder, give hinanden gode råd og feedback samt skabe commitment om at afprøve og implementere det lærte i praksis. Ligeledes bliver der sat fokus på, at de konkrete ledelsesværktøjer, deltagerne får på de enkelte labs, bliver afprøvet i praksis bl.a. ved at afslutte hvert lab med at sætte individuelle mål for, hvordan de vil anvende værktøjer og feedback, når de kommer hjem. Til hver ledercirkel er der koblet en proceskonsulent.

Du kan læse mere om indholdet på de enkelte labs ved at downloade pdf'en øverst på denne side.

Læs hele teksten Vis mindre
Mogens Bjerre fortæller om Service Profit Chain

Styrk dit kundeorienterede lederskab

"God kundeservice starter ikke med god kundeservice, god kundeservice starter med god ledelse"
- Lektor og Academic Dean, Mogens Bjerre

På efteruddannelsen i kundeorienteret lederskab (KuLe) medvirker du til at videreudvikle din virksomhed via kundefokus og værdiskabelse - og ved kontinuerligt at arbejde med sammenhængen mellem ledelseskvalitet, medarbejderengagement, kundeloyalitet samt virksomhedens indtjening og vækst. Dertil opnår du øget indsigt i anvendelsen af en række ledelsesværktøjer og -metoder med udgangspunkt i en både praktisk og akademisk tilgang.

Du kan læse mere om de ledelsesværktøjer og metoder, som du kan stifte bekendtskab med på KuLe ved at downloade pdf'en øverst på denne side.

Læs hele teksten Vis mindre
Tivoli og Kundeorienteret Lederskab indgår samarbejde

KuLe samarbejder med Tivoli

Hvad tilbyder samarbejdet mellem Tivoli og CBS Executive deltagerne på KuLe?

Gennem samarbejdet bliver deltagerne introduceret til arbejdet med personas og hvordan disse kan bidrage til at afdække og skabe målrettede kunderejser. Deltagerne bliver sendt ud i Tivoli-haven for, på egen krop, at opleve, hvordan kunderejsen ser ud fra forskellige synsvinkler. Deltagerne får en konkret oplevelse af, hvad det vil sige at arbejde med at skabe en kundeorienteret kultur gennem Customer Experience Management, kunderejser og brugen af personas.

Deltagerne skal igennem dagen perspektivere dagens indhold til deres egen virksomhed og serviceydelse. Målet er, at deltagerne bliver i stand til at anvende og implementere redskaber fra CEM i deres daglige arbejde umiddelbart efter deltagelse i masterclassen." - Laura Lund Olsen, Director BtC Sales, CEM & Business Development, Tivoli

Download en detaljeret beskrivelse af kurset i pdf øverst på denne side.

Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Kundeorienteret Lederskab henvender sig blandt andet til afdelingsledere, teamledere, projektledere og product owners. Er du interesseret i at læse om andre kurser, der kan styrke dit lederskab, har vi her samlet et overblik over vores lederuddannelser og kurser.

Læs hele teksten Vis mindre
Lene Schade Poulsen fortæller om effekten af KuLe-uddannelsen

Øget gæstetilfredshed på Pharmakon Kundecenter

Lene Schade Poulsen, Centerchef Pharmakon Konferencecenter, fortæller om effekten af KuLe-uddannelsen og den øgede gæstetilfredshed, der er opstået herefter.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive (Frederiksberg)
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
21. sep. 2020
Tilføj til kalender 2020-09-21 00:00:00 2020-09-21 23:59:59 Europe/Copenhagen Kundeorienteret Lederskab Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler. CBS-Executive CBS-Executive

Intro og Lab 1: Mandag d. 30. november - onsdag d. 2. december 2020

Lab 2: Mandag d. 1. februar - tirsdag d. 2. februar 2021

Lab 3: Torsdag d. 25. marts - onsdag d. 26. marts 2021

Lab 4: Mandag d. 3. maj - tirsdag d. 4. maj 2021

Afslutning: Tirsdag d. 15. juni 2021

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Book din plads

Download materiale

Tilmelding

Kundeorienteret Lederskab

  • Personlige oplysninger

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Betaling sker vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
30. nov. 2020
Varighed
10 dage
Steder
CBS Executive (Frederiksberg)
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 49.950
Billede af Stine Staffeldt, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Sif Brown Nielsen, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg