Startdato 19. sep. 2019
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 49.950
Varighed 10 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

Kundeorienteret Lederskab (KuLe)

Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling og stærke kunderelationer.

Laura Lund Olsen: "Hvis ikke det giver værdi for gæsten, giver det ikke kommerciel værdi for Tivoli"

Det får du

Efteruddannelsen i kundeorienteret lederskab giver dig værktøjer og ledelsesmæssige tiltag samt et sprog, der understøtter virksomhedens kundeorientering og værdiskabelse via øget kunde- og forretningsfokus.

Dertil får du inspiration og værktøjer til ledelse af service i alle ”sandhedens øjeblikke”/kunde-touchpoints. Du bliver introduceret til en række teorimodeller, metoder og konkrete ledelsesværktøjer, der udvikler medarbejderne, virksomheden og samspillet med kunderne og får et teoretisk og akademisk begrebsapparat samt styrkelse af dine analytiske kompetencer. Du får en skærpet bevidsthed om dine personlige ledelseskompetencer og udviklingen af disse samt kompetence til at implementere strategi og gennemføre forandringer – både i forhold til at udvikle dig selv og for at kunne lede forandringer i virksomheden og hos dine medarbejdere.

Ud over indsigt i værktøjer og modeller samt ledelsesmæssig udvikling bidrager uddannelsesforløbet til at udvide dit ledernetværk, og udbygge samarbejde og videndeling på tværs af virksomhederne.

Du kan læse mere og de tidligere deltageres udbytte i vores effektmåling af Kundeorienteret Lederskab.

Læs hele teksten Vis mindre
Kundeorienteret Lederskab og forandringsledelse

Indhold i forløbet

Efteruddannelsen består af 10 dage fordelt på fire labs, en kick-off dag og en afsluttende eksamen. Dertil får alle deltagere foretaget en 360-graders analyse med individuel tilbagemelding. Uddannelsen bygges op omkring den kontinuerlige kobling af teori til arbejdet med deltagernes individuelle udviklingsmål samt arbejdet med deltagernes egne virksomheds-cases.

På de fire labs arbejder deltagerne i ledercirkler (netværksgrupperne) som er baseret på, at ”ledere lærer ledere at lære og lede”. I ledercirklerne skal deltagerne udveksle erfaringer om, hvad der er sket i forhold til deres indsatsområder, give hinanden gode råd og feedback samt skabe commitment om at afprøve og implementere det lærte i praksis. Ligeledes bliver der sat fokus på, at de konkrete ledelsesværktøjer, deltagerne får på de enkelte labs, bliver afprøvet i praksis bl.a. Ved at afslutte hver dag med at sætte individuelle mål for, hvordan de vil anvende værktøjer og feedback, når de kommer hjem. Til hver ledercirkel er der koblet en proceskonsulent.

Download en detaljeret beskrivelse af kurset i PDF øverst på denne side.

Læs hele teksten Vis mindre
Mogens Bjerre fortæller om Service Profit Chain

Styrk dit kundeorienterede lederskab

"God kundeservice starter ikke med god kundeservice, god kundeservice starter med god ledelse"
- Lektor og Academic Dean, Mogens Bjerre

På efteruddannelsen i kundeorienteret lederskab (KuLe) medvirker du til at videreudvikle din virksomhed via kundefokus og værdiskabelse - og ved kontinuerligt at arbejde med sammenhængen mellem ledelseskvalitet, medarbejderengagement, kundeloyalitet samt virksomhedens indtjening og vækst. Dertil opnår du øget indsigt i anvendelsen af en række ledelsesværktøjer og -metoder med udgangspunkt i en både praktisk og akademisk tilgang.

Formålet med efteruddannelsen er at inspirere og styrke dit kundeorienterede lederskab og samtidig sætte fokus på medarbejder- og forretningsudvikling samt forandringsledelse. Uddannelsen består af en kombination af Lab’s (moduler), 360-graders analyse, individuel tilbagemelding og arbejde med egne virksomheds-cases samt coaching i ledercirkler.

Læs hele teksten Vis mindre
Tivoli og Kundeorienteret Lederskab indgår samarbejde

NYHED: KuLe indgår samarbejde med Tivoli

Hvad kan samarbejdet mellem Tivoli og CBS Executive tilbyde deltagerne på KuLe?

Tidligere KuLe-deltager Laura Lund Olsen, Director, BtC Sales, CEM & Business Development, Tivoli, har haft stor glæde af de læringer, hun har taget med sig fra KuLe - og som hun anvender i sit daglige arbejde. I denne forbindelse får KuLe-deltagerne i år mulighed for at opleve Tivolis arbejde med unikke kundeoplevelser gennem en case-baseret masterclass:

"KuLe-deltagerne bliver med Tivoliakademiets masterclass trænet i at anvende og implementere redskaber fra Customer Experience Management (CEM) i egen virksomhed. Deltagerne vil blive præsenteret for forskellige begreber, modeller og metoder til at arbejde med Customer Experience Management, fx kundeløfte, segmenter og personas, kunderejser, touchpoints og touchpoint IQ og få mulighed for at reflektere over læringen fra KuLe i en konkret kontekst.

Deltagerne skal igennem dagen perspektivere dagens indhold til deres egen virksomhed og serviceydelse. Målet er, at deltagerne bliver i stand til at anvende og implementere redskaber fra CEM i deres daglige arbejde umiddelbart efter deltagelse i masterclassen."

Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Erfarne mellemledere og projektchefer, der typisk har været igennem en grundlæggende lederuddannelse. Er du interesseret i at læse om andre kurser, der kan styrke dit lederskab, har vi her samlet et overblik over vores lederuddannelser og kurser.

Læs hele teksten Vis mindre
Lene Schade Poulsen fortæller om effekten af KuLe-uddannelsen

Øget gæstetilfredshed på Pharmakon Kundecenter

Lene Schade Poulsen, Centerchef Pharmakon Konferencecenter, fortæller om effekten af KuLe-uddannelsen og den øgede gæstetilfredshed, der er opstået herefter.

Læs hele teksten Vis mindre
Kundeorienteret Lederskab (KuLe)

Recover Nordic: Vi får løftet nogle i forvejen dygtige medarbejder

Hør Mikael Wøelsted, regionschef i Recover Nordic samt Kristina Egund, IT Director i Falck, med flere fortælle om, hvorfor de sender medarbejdere afsted på KuLe-uddannelsen.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive (Frederiksberg)
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
22. jun. 2018
Tilføj til kalender 2018-06-22 00:00:00 2018-06-22 23:59:59 Europe/Copenhagen Kundeorienteret Lederskab Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler. CBS-Executive CBS-Executive

Intro: Torsdag den 19. sep. 2019

Lab 1: Onsdag den 20. – torsdag den 21. nov. 2019

Lab 2: Onsdag den 29. – torsdag den 30. jan. 2020

Lab 3: Onsdag den 11. – torsdag den 12. marts 2020

Lab 4: Onsdag den 13. – torsdag den 14. maj 2020

Afslutning: Onsdag den 16. juni 2020

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Book din plads

Hent PDF

For at downloade denne pdf, skal du udfylde dit navn, din e-mail og dit telefonnummer – vi vil kontakte dig inden for et par dage, så vi kan være behjælpelige med at finde det rette forløb til dig. Du accepterer samtidig at modtage informationer og tilbud om vores kurser samt andre inspirerende nyhedsbreve fra CBS Executive.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Tilmelding

Kundeorienteret Lederskab

  • Personlige oplysninger

  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Betaling sker vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
19. sep. 2019
Varighed
10 dage
Steder
CBS Executive (Frederiksberg)
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 49.950
Billede af Stine Staffeldt, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Sif Brown Nielsen, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg