Startdato 05. sep. 2023
Deltagergebyr, eks. moms. 109.950
Varighed 24,5 dage
Undervisningssprog Dansk
Kursus & uddannelser

Service Excellence Leadership Academy (SELA)

Tidligere SECA

En executive diplomuddannelse med fokus på dit personlige lederskab, forretningsudvikling og kundedreven innovation

 

 

Vodcast - integreret ledelses- og forretningsudvikling

Service og Lederskab som differentiator

Ønsker du og din virksomhed at styrke service excellence gennem integreret ledelses- og forretningsmæssig udvikling, innovation og kundeorientering? Med dette lederudviklingsforløb sættes der fokus på at udvikle ledelsestilgange, som har til formål at styrke servicekulturen og skabe konkrete varige resultater gennem Action Learning (AL) og co-creation med både egen organisation og kunder.

Pdf med detaljeret beskrivelse af uddannelsen følger snarest til download øverst på siden.

Læs også om Service Excellence Chefakademiets 30-års jubilæum

 

Læs hele teksten Vis mindre
Lars Østergaard om SECA-uddannelsen

Indhold i forløbet

Uddannelsen løber over 12 måneder med 19,5 uddannelsesdage og 5 AL-møder, som foregår ude i jeres virksomheder. På de første moduler har vi fokus på din ledelsesmæssige udvikling, service- og forandringsledelse.

Du får lavet to 360 graders målinger, en fra uddannelsesstart og en sidst i forløbet, hvor der er fokus på den udvikling og de forandringer, der er sket for dig undervejs i uddannelsen. Vi inddeler jer i Action Learning grupper med 5-6 personer i hver. Med denne gruppe mødes du 5 dage ude i jeres respektive virksomheder sammen med en proceskonsulent. Du kan læse mere om den erfaringsbaserede udviklingsmetode Action Learning ved at downloade pdf'en øverst på denne side (er tilgængelig snarest).

På de sidste tre moduler er der fokus på den forretningsmæssige udvikling med følgende temaer: servicestrategier, strategisk kundeudvikling, kunderejsen, forretningsudvikling, serviceinnovation og værdiskabelse. Uddannelsen afsluttes med en eksamen med udgangspunkt i det konkrete forretningsmæssige projekt fra din egen organisation.

Uddannelsen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og forskningsbaseret undervisning med førende professorer fra Copenhagen Business School, Stanford, University of Southern California og Berkeley University samt inspirationsindlæg m.m. fra innovationseksperter, danske topledere m.fl. Et modul afholdes i Californien.

Læs hele teksten Vis mindre
SECA 30-års jubilæum

Det får du

Du vil opleve en synlig personlig og ledelsesmæssig udvikling, der skabes gennem læring fra modulerne og Action Learning, som foregår ude i hinandens virksomheder. AL-møderne giver mulighed for at benchmarke din egen ledelsesmæssige udvikling, hvor dine medarbejdere, kollegaer og chefer involveres i de udviklende processer vedr. 360 g analysen.

AL-gruppen er med til at give feedback og sparring samt se med ”friske øjne” udefra på dine ledelsesmæssige mål og udfordringer. Du får dermed rig mulighed for at etablere og opbygge nye relationer og et stærkt netværk med deltagere fra andre organisationer.

Læs hele teksten Vis mindre
Berkeley-professor: Det betaler sig at arbejde med kulturen

Du vil få konkrete kompetencer i, hvorledes kundedreven innovation og forretningsudvikling kan skabe værdi igennem et tæt samspil med kunderne, der omsættes i konkrete tiltag bl.a via kundeworkshops på et af modulerne

Du vil opnå en dybdegående læring og dokumenteret effekt gennem intensivt Action Learning-baseret projektarbejde med virksomhedens udfordringer, der sikrer tæt forankring og samspil med egen organisation og kunder samt værktøjer til, hvordan du kan arbejde bevidst med kulturen, så den understøtter virksomhedens strategi.

Du kan læse mere om tidligere deltageres udbytte af uddannelsen i SECA effektmålingen (tidligere SBCA).

Læs hele teksten Vis mindre
Stine og Sune

Kundeinddragelse

Programdirektør, Stine Staffeldt, og Vice Direktør i Dansk Design Center, Sune Knudsen, taler om kundeinddragelse på kundeworkshoppen på SELA-forløbet.

Læs hele teksten Vis mindre
Lasse og Bjarke

SELA-deltagere fra Rambøll fortæller om kundeworkshop

En af de helt store strategiske udfordringer for mange virksomheder i dag, er at komme tættere på deres interessenter: Tættere på kunderne, tættere på samarbejdspartnere. På kundeworkshoppen inviterer deltagerne kunder og interessenter med, hvor de får fælles inspiration om kundedreven innovation, designledelse og samskabelse – og bagefter går deltagerne i dialog med kunderne om samarbejdsmuligheder og for at få deres input til de forretningsmæssige projekter.

Hør Director Lasse Otzen og Director Bjarke Møller Nielsen, Rambøll fortælle om hvilket udbytte og læring, som de tog med sig.

Læs hele teksten Vis mindre

Deltagerprofil

Service Excellence Leadership Academy (SELA) er for dig, som ønsker en personlig og faglig udvikling med værdiskabelse indenfor forretningsudvikling og service excellence. Du har mindst 5-10 års erhvervserfaring, heraf mindst 3-5 år i en chefstilling (leder af ledere eller leder af specialister). Er du interesseret i at læse om andre kurser, der kan styrke dit lederskab, har vi her samlet et overblik over vores lederuddannelser og kurser.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive Fonden
Åben i Google Maps
Group
Berkeley University, California, USA
Åben i Google Maps
Group
Stanford University, California, USA
Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist:
19. jun. 2023
Tilføj til kalender 2023-06-19 00:00:00 2023-06-19 23:59:59 Europe/Copenhagen Service Excellence Leadership Academy (SELA) Service excellence chefakademiet har til formål at udvikle ledere og servicevirksomheder ved at udvide den enkelte deltagers ledelses- og forretningsmæssige kompetence samt ved at udvikle netværk og styrke konkurrence- og innovationsevnen. CBS-Executive CBS-Executive

Datoer for 2023/24

Kick-off: 5. sep. 2023
Modul 1: 25. - 28. sept. 2023
AL-dag: 9. okt. 2023
AL-dag: 1. nov. 2023
AL-dag: 16. nov. 2023
Modul 2: 20. - 21. nov. 2023
AL-dag: 5. dec. 2023
PITstop: 17. jan. 2024
Modul 3: 6. - 7. feb. 2024
Temadag: 6. mar. 2024
Modul 4: 18. - 19. marts 2024
Midtvejsevaluering: 11. april 2024
Modul 6 USA: Afr. DK 29. april - ank. DK 4. maj 2024
Eksamen: 6. juni 2024
AL-dag: 19. sept. 2024

Kontakt mig

  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Lyder det som noget for dig?
Book din plads

Download materiale

Tilmelding

Service Excellence Leadership Academy (SELA)

  • Personlige oplysninger

  • DD slash MM slash YYYY
  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Betaling sker vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Kursusfakta

Kontakt

Undervisningssprog
Dansk
Startdato
05. sep. 2023
Varighed
24,5 dage
Steder
CBS Executive Fonden / Berkeley University, California, USA / Stanford University, California, USA
Deltagergebyr, eks. moms.
109.950
Portræt af Stine Staffeldt
Program Manager Jette Korsholm
Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development
Nyt fra CBS Executive Fonden

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere