Kundeorienteret Lederskab
Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler.
Mere information
Målgruppe
- Senior Leaders
- Managers
Kontakt os
- Helle SchakProgram Manager
- Stine StaffeldtProgram Director
Fakultet
- Mette Villemoes PontyDirektør / Ejer
- Stine StaffeldtProgram Director
- Thomas RitterProfessor
- Tina Dyhr DupontDirector
- Ian Wisler-PoulsenForfatter og foredragsholder
- Mogens BjerreLektor
- Nels Klint KarsvangCo-founder & Business therapist
- Susanne Rønskov HermannIndehaver af Futureskills
Det siger vores deltagere
”Super inspirerende uddannelse med enormt stort fokus på kundeoplevelsen. Uddannelsen er virkelig også en rejse i ens personlige udvikling.”
Maria Viola Møllgaard,Privatkundedirektør, Jyske Bank”Kundeorienteret Lederskab er intet mindre end unikt. Opbygning af forløbet giver mulighed for at afprøve de lærte værktøjer med det samme i virkelige situationer. Dette stiller krav til os, som deltagere, men det er netop denne udfordring, der gør oplevelsen så værdifuld.”
Christina Ohlsen Baagø,Manager, NNE"Gør ledelse til handling! Lær hvordan strategier og visioner formidles og implementeres, så der kan ske faktiske forandringer".
Rikke Froh Korsgaard,Senior Projektkonsulent, Norstat A/S"Jeg har igennem hele forløbet fået god inspiration til mit daglige arbejde med ledelse og kunder. Jeg har fået fyldt min værktøjskasse med brugbare og relevante metoder. Sidst men ikke mindst, super sparring med hele holdet, som har været meget åbne med at dele udfordringer fra deres hverdag..."
Lisbeth Bangsgaard,salgschef, RGS Nordic"KuLe giver inspiration til mange af hverdagens kunderelaterede udfordringer. På KuLe gennemgår man flere væsentlige emner, teorier erfaringer m.m., som kan hjælpe virksomhederne til at overkomme de udfordringer de har, med henblik på en bedre kundeoplevelse og kundetilfredshed."
Lars Borris Pedersen,CCO, Royal Artic Line A/S - deltager på Kundeorienteret Lederskab"Super dygtige undervisere, som kan deres teorier og er medrivende i deres undervisningsstil, som altid udføres med godt humør."
Kenneth Stuhr Kristensen,sektionsleder, BRFkredit"Fantastisk at møde ledere fra andre virksomheder og udveksle erfaringer - gode som mindre gode-, få og give sparring og ikke mindst at få ny lærdom."
Morten Stampe Hønnerup,Site manager, CBRE"KuLe har været meget udbytterigt og meningsskabende for mine egne ledelsesmæssige udfordringer, og for min egen ledelsesmæssige udvikling. Jeg føler, at mine kompetencer er øget og at jeg herfra vil kunne arbejde i dybden med tillært viden, og de modeller, redskaber og metoder der er præsenteret."
Mads Holmgaard,regionschef, HedeDanmark A/S
Har du brug for vores hjælp?tag fat en af vores Medarbejdere
Vi står klar til at hjælpe dig videre
KontaktHelle Schak
Program Managerhs@cbs-executive.dk+45 22 22 40 64Stine Staffeldt
Program Directorsts@cbs-executive.dk+45 40 35 87 52
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Få Inspiration, viden og perspektiver på din lederudvikling - og hold dig opdateret på seneste forskning, trends og tendenser inden for leadership