Startdato
Pris, ekskl. moms.DKK 49.950,00
Varighed9 dage
Sprogdansk

Kundeorienteret Lederskab

Management & LeadershipStrategy & Business DevelopmentÅben

Styrk kundeorienteringen gennem personligt lederskab, forretningsudvikling, stærke kunderelationer, design af kultur og forandringsledelse. Uddannelsen er en kombination af moduler, arbejde med egne virksomhedscases, 360-graders målinger, action learning og coaching i ledercirkler.

Mere information

Sted

CBS Executive Fonden, Porcelænshaven 22, 2000 Frederiksberg
Åben i Google maps

Tilmeldingsfrist

Husk at tilmelde dig senest:
Tilføj til kalender

Målgruppe

  • Senior Leaders
  • Managers

Kontakt os

Fakultet

Det siger vores deltagere

  • ”Super inspirerende uddannelse med enormt stort fokus på kundeoplevelsen. Uddannelsen er virkelig også en rejse i ens personlige udvikling.”

    Maria Viola Møllgaard,
    Privatkundedirektør, Jyske Bank
  • ”Kundeorienteret Lederskab er intet mindre end unikt. Opbygning af forløbet giver mulighed for at afprøve de lærte værktøjer med det samme i virkelige situationer. Dette stiller krav til os, som deltagere, men det er netop denne udfordring, der gør oplevelsen så værdifuld.”

    Christina Ohlsen Baagø,
    Manager, NNE
  • "Gør ledelse til handling! Lær hvordan strategier og visioner formidles og implementeres, så der kan ske faktiske forandringer".

    Rikke Froh Korsgaard,
    Senior Projektkonsulent, Norstat A/S
  • "Jeg har igennem hele forløbet fået god inspiration til mit daglige arbejde med ledelse og kunder. Jeg har fået fyldt min værktøjskasse med brugbare og relevante metoder. Sidst men ikke mindst, super sparring med hele holdet, som har været meget åbne med at dele udfordringer fra deres hverdag..."

    Lisbeth Bangsgaard,
    salgschef, RGS Nordic
  • "KuLe giver inspiration til mange af hverdagens kunderelaterede udfordringer. På KuLe gennemgår man flere væsentlige emner, teorier erfaringer m.m., som kan hjælpe virksomhederne til at overkomme de udfordringer de har, med henblik på en bedre kundeoplevelse og kundetilfredshed."

    Lars Borris Pedersen,
    CCO, Royal Artic Line A/S - deltager på Kundeorienteret Lederskab
  • "Super dygtige undervisere, som kan deres teorier og er medrivende i deres undervisningsstil, som altid udføres med godt humør."

    Kenneth Stuhr Kristensen,
    sektionsleder, BRFkredit
  • "Fantastisk at møde ledere fra andre virksomheder og udveksle erfaringer - gode som mindre gode-, få og give sparring og ikke mindst at få ny lærdom."

    Morten Stampe Hønnerup,
    Site manager, CBRE
  • "KuLe har været meget udbytterigt og meningsskabende for mine egne ledelsesmæssige udfordringer, og for min egen ledelsesmæssige udvikling. Jeg føler, at mine kompetencer er øget og at jeg herfra vil kunne arbejde i dybden med tillært viden, og de modeller, redskaber og metoder der er præsenteret."

    Mads Holmgaard,
    regionschef, HedeDanmark A/S

Har du brug for vores hjælp?
tag fat en af vores Medarbejdere

Vi står klar til at hjælpe dig videre

Kontakt

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få Inspiration, viden og perspektiver på din lederudvikling - og hold dig opdateret på seneste forskning, trends og tendenser inden for leadership