Ledelse og Organisation

Integreret ledelses- og forretningsudvikling som differentiator

18. maj 2022

Podcast sætter fokus på at skabe unikke kundeoplevelser gennem stærkt lederskab

I denne episode af CBS Executive Talks byder vi velkommen til en samtale om integreret ledelses- og forretningsudvikling.

Hvad er de største udfordringer, som ledere står over for, når de skal udvikle egen ledelse og skabe værdi for forretningen? Vi har inviteret deltagere fra vores uddannelsesforløb Service Excellence Chefakademiet samt undervisere til en diskussion om, hvordan man skaber de bedste resultater – og hvordan man skaber plads til udvikling i en travl hverdag.

Vi lever i en tid, hvor virksomhedernes handlinger bliver målt og vejet, og derfor er kundeoplevelsen en vigtig nøgle til virksomhedernes succes. Hvis du som leder vil være med til at skabe unikke kundeoplevelser, viser forskningen, at det sker bedst gennem en integreret indsats med fokus på både ledelses- og forretningsudvikling. Lyt med, når både praktikere og forskere giver deres bud på, hvad organisationer skal være opmærksomme på, når de vil skabe værdi for kunder og interessenter.

Listen to “#4 Integreret Ledelses- og Forretningsudvikling skaber Unikke Kundeoplevelser” on Spreaker.

Vært: Stine Staffeldt, Program Director, CBS Executive Fonden
Gæster: Marianne Elsass, FM Executive i ISS, Nikolaj Holm Bramsen, IT-udviklingschef, Region Midtjylland. Jan Molin, professor, Institut for Organisation og Ledelse på CBS., Thomas Ritter, professor, Institut for Strategi og Innovation på CBS og Mogens Bjerre, lektor, Institut for Afsætningsøkonomi på CBS.

Du kan også afspille optagelsen som video og få en samlet lyd og billedoplevelse. Se med her.

Læs mere om service og kundeorienteret lederudvikling

Kundeorienteret Lederskab

Service Excellence Chefakademiet