Værdiskabelse gennem stærkt lederskab og forretningsindsigt
Værdiskabelse gennem stærkt lederskab og forretningsindsigt
“Kundeoplevelsen har udviklet sig til at være den mest afgørende faktor for at opnå succes for virksomheder på tværs af alle brancher.” – Meenakshi Sharma & D.S. Chaubey, Uttranchal University
På uddannelsen Kundeorienteret Lederskab (KuLe) giver vi dig værktøjer og metoder til at skabe unikke kundeoplevelser og udvikle dit lederskab, så du bliver en rollemodel i forhold til at skabe en kundeorienteret kultur, tværgående synergi og værdi for kunderne.
Gennem 360 graders feedback, action learning og aktiv involvering af kunderne skaber deltagerne værdiskabende kunderejser, engagerede medarbejdere, cilonedbrydning og innovation gennem arbejdet med deres virksomhedscases.
På det seneste forløb af uddannelsen har deltagerne givet KuLe en fantastisk Net Promoter Score på 83 (svarende til en samlet evaluering på 9,3 på en skala fra 1-10). Tidligere deltagere udtaler: