New Normal kræver stærkt, personligt lederskab og kundefokus
New Normal kræver stærkt, personligt lederskab og kundefokus
Verden kommer næppe tilbage, som vi kender den. Men uanset hvad, skal vi i et endnu højere tempo lære at begå os på nye måder; i omgangen med hinanden, i hvad vi leverer og med bæredygtighedsperspektivet som afgørende præmis.
Det kræver stærke, inkluderende ledere med et bredt ledelsesrepertoire, som både kan navigere i stor uforudsigelighed og kompleksitet – og som er meget bevidste om eget ”WHY” og værdier. Ledere skal i dén grad være stærke i sine evner til at lede og skabe relationer både opadtil, på tværs, ud til kunden, til eget team og indadtil i forhold til sig selv. Gennem 360-graders evalueringer, engagerende dialoger og agile udviklingsprocesser med interessenterne, har Service Excellence Chefakademiet (SECA) dokumenteret en effekt samt både ledelsesmæssig og forretningsmæssig værdiskabelse – også under pandemien.
Vær proaktiv i det kontinuerlige arbejde med kundefokus
På det forretningsmæssige plan har vi i samspil med professor Thomas Ritter arbejdet med kundeforståelse – også i krisetider. Se med, når Thomas Ritter fortæller mere herom i ovenstående video.