Ledelse
Nyhedsbrev
Service Excellence

New Normal kræver stærkt, personligt lederskab og kundefokus

New Normal kræver stærkt, personligt lederskab og kundefokus

Verden kommer næppe tilbage, som vi kender den. Men uanset hvad, skal vi i et endnu højere tempo lære at begå os på nye måder; i omgangen med hinanden, i hvad vi leverer og med bæredygtighedsperspektivet som afgørende præmis.

Det kræver stærke, inkluderende ledere med et bredt ledelsesrepertoire, som både kan navigere i stor uforudsigelighed og kompleksitet – og som er meget bevidste om eget ”WHY” og værdier. Ledere skal i dén grad være stærke i sine evner til at lede og skabe relationer både opadtil, på tværs, ud til kunden, til eget team og indadtil i forhold til sig selv. Gennem 360-graders evalueringer, engagerende dialoger og agile udviklingsprocesser med interessenterne, har Service Excellence Chefakademiet (SECA) dokumenteret en effekt samt både ledelsesmæssig og forretningsmæssig værdiskabelse – også under pandemien.

Vær proaktiv i det kontinuerlige arbejde med kundefokus
På det forretningsmæssige plan har vi i samspil med professor Thomas Ritter arbejdet med kundeforståelse – også i krisetider. Se med, når Thomas Ritter fortæller mere herom i ovenstående video.

LÆS hele nyhedsbrevet