Afholdt
Event
Kundeorienteret Ledelse
Service Excellence

Multiple kunderejser - Event med Professor Dasu & Mogens Bjerre

Kundernes kunderejsebegreb er langt større og mere komplekst end virksomhedernes kunderejsebegreb.

På Service Excellence Chefakademiet (SECA) har vi gennem flere år haft et spændende samarbejde med professor Sriram Dasu fra University of Southern California. Professor Dasu har indledt et nyt og spændende forskningssamarbejde omkring multiple kunderejser med lektor Mogens Bjerre, CBS, og kommer nu til Danmark. CBS Executive vil derfor gerne invitere til en inspirerende event, hvor Dasu giver en smagsprøve af sin nyeste viden om multiple kunderejser. Kunderejser er hotte, og noget der tales om i mange virksomheder. Mange har også travlt med at kortlægge kunderejserne og de tilhørende touchpoints. Det er dog interessant, at når kunderne beskriver deres kunderejser, så kobler de ofte flere sammen – og indikerer dermed, at kundernes kunderejsebegreb er langt større og mere komplekst end virksomhedernes kunderejsebegreb.

Dato: 23. oktober 2018
Tid: 15.30 – 17.30
Pris: 750 kr. ekskl. moms

Læs mere og tilmeld dig her

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere