Kundeorienteret Lederskab (KuLe) indgår samarbejde med Tivoli
Tidligere KuLe-deltager Laura Lund Olsen, Director, BtC Sales, CEM & Business Development, Tivoli, har haft stor glæde af de læringer, hun har taget med sig fra KuLe – og som hun anvender i sit daglige arbejde. I denne forbindelse får KuLe-deltagerne i år mulighed for at opleve Tivolis arbejde med unikke kundeoplevelser gennem en case-baseret masterclass.
Hvad kan samarbejdet mellem Tivoli og CBS Executive tilbyde deltagerne på KuLe?
“KuLe-deltagerne bliver med Tivoliakademiets masterclass trænet i at anvende og implementere redskaber fra Customer Experience Management (CEM) i egen virksomhed. Deltagerne vil blive præsenteret for forskellige begreber, modeller og metoder til at arbejde med Customer Experience Management, fx kundeløfte, segmenter og personas, kunderejser, touchpoints og touchpoint IQ og få mulighed for at reflektere over læringen fra KuLe i en konkret kontekst.
Deltagerne skal igennem dagen perspektivere dagens indhold til deres egen virksomhed og serviceydelse. Målet er, at deltagerne bliver i stand til at anvende og implementere redskaber fra CEM i deres daglige arbejde umiddelbart efter deltagelse i masterclassen” – udtaler Laura.