God ledelse og kundeforståelse giver Service Excellence
God ledelse og kundeforståelse giver Service Excellence
Det har været et anderledes forår for alle. Generelt arbejder vi med agilitet og proaktivitet på SECA, men vi må sige, at det er kommet særligt i spil for deltagerne på dette hold. Det har været en svær periode, hvor mange ledere har måttet tackle både de forretningsmæssige og ledelsesmæssige udfordringer under nye vilkår. Mange har savnet kontakten og sparringen – og måske endda følt sig ekstra ensomme i lederrollen. På SECA har vi arbejdet aktivt med de udfordringer, som deltagerne er stødt på i dette forår. På det forretningsmæssige plan har vi i samspil med professor Thomas Ritter arbejdet med kundeforståelse – også i krisetider. Se med, når Thomas Ritter fortæller mere herom i ovenstående video. Deltagerne har ligeledes fastholdt fokus på deres forretningsmæssige projekter gennem sparring i mindre grupper med de øvrige deltagere samt undervisere fra CBS.
Du er ikke alene – vi er med dig hele vejen
SECA-uddannelsen giver sparring med ligesindede og nye perspektiver på dine ledelsesmæssige problemstillinger. Du opnår individuel sparring og udvikling sammen med andre ledere, proceskonsulenter, programdirektør og undervisere. Vi sætter en ramme op, så flest mulige læringsperspektiver kommer i spil i et stærk netværk, der gensidigt forpligter hinanden til udvikling og handling. Uanset med hvilken baggrund du kommer, om du har en teoretisk uddannelse eller faglig baggrund, så sikrer vi, at rammerne er til stede, så alle opnår optimal læring. Se med, når Betina i nedenstånde video fortæller om sit udbytte af sparringen under SECA-forløbet.