Afholdt
Event
Kundeorienteret Ledelse
Ledelsesudvikling

Forsmag på SECA og KuLe

LEDELSESUDVIKLING FOR CHEFER OG LEDERE

Kom og få en forsmag på vores to uddannelser Service Excellence – Chefakademiet(SECA) og Kundeorienteret Lederskab (KuLe), der starter hhv. i  august og september 2018. Uddannelserne er rettet imod hhv. chefer med min. 3-5 års erfaring og erfarne mellemledere og projektchefer.

Ekstern lektor Mogens Bjerre fortæller om, hvordan positive og differentierede kundeoplevelser er et afgørende konkurrenceparameter i mange industrier. Professor Thomas Ritter vil i sit oplæg give sit bud på, hvordan sammenhæng mellem kunder og kompetencer øger værdiskabelsen for både kunder og virksomheden.
Professor Jan Molin vil fokusere på, hvordan du i dit lederskab kan arbejde med kultur, kontekst og relationer – så der skabes en stærk sammenhængskraft mellem leder-medarbejderoplevelser – og medarbejder-kundeoplevelser. Tidligere SECA-deltager Christian Sørensen, Head of Customer Focus, Jyske Bank, vil fortælle om, hvordan det er lykkedes Jyske Private Banking at blive nr. 1 i kundetilfredshed bl.a. ved hjælp af sit uddannelsesprojekt, hvor han har arbejdet systematisk med Customers Touch Point og kunderejsen.

Dato:
22. marts 2018 kl. 15.00 – 17.00 med efterfølgende networking

Eventen er gratis

Tilmeld dig her

Her kan du se oplægsholdernes præsentationerne:

Stine Staffeldt
Thomas Ritter
Jan Molin
Mogens Bjerre
Bemærk at disse slides ikke må kopieres uden tilladelse.

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere