Dato 18. maj. 2020
Deltagergebyr, eks. moms. Gratis

De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Event/2-timers gå-hjem-møde:

2-timers gå-hjem-møde

Sommerskole 2020 inviterer til gå-hjem-møde

SKRIV DIG PÅ VENTELISTE ØVERST PÅ DENNE SIDE. Der har været overvældende interesse, så vi overvejer at oprette endnu en event.

Vi følger sundhedsmyndighedernes anbefaling om at forebygge smittefare i forbindelse med COVID-19. Som konsekvens heraf, og i et ønske om at bidrage til at mindske risikoen for smitte, har vi besluttet at flytte mødet til d.18. maj 2020.

Den 18. maj giver Per Østergaard Jacobsen, ekstern lektor, CBS og Torsten Ringberg, professor, CBS deres bud på, hvordan fremtidens væksttænkning kan gennemføres på en effektiv og bæredygtig måde. Vi kan sige så meget, at det starter med dit mindset!

Deltag i gå-hjem-mødet og bliv klogere på data, digitalisering, mindset og strategi, der ligger i krydsfeltet mellem ekstern ’væksttænkning’ og interne ’driftsdæmoner’.

Per Østergaard Jacobsen og Torsten Ringberg er også aktuelle med sommerskolekurset Big og Small Data, Digitalisering og Kundestrategi, hvor de går i dybden med det strategiske og taktiske arbejde med data og digitalisering gennem en kombination af teoretiske modeller, dialog, øvelser og real life-eksempler.

Læs hele teksten Vis mindre

Indhold

Kundeadfærden har ændret sig markant de senere år.  Det giver udfordringer, men også muligheder. I en digital tid, hvor mange ledere oplever kunderne som ’ustyrlige’, er det mere afgørende end nogensinde at have data og indsigt i forhold til sine kunder og sit marked.

Ledernes evne til at udfordre deres egen tænkning og skifte mentalt perspektiv kan beskrives som en kompetence, der skal plejes gennem hele lederkarrieren. Ellers risikerer selv topledere at blive fanget i et snævert mindset, og dermed overse, hvordan både eksisterende og nye teknologiske ressourcer kan benyttes til at interagere på nye måder med kunderne og skabe ny vækst.

Vi viser resultaterne af en ny stor analyse, der viser, at store gab stadig eksisterer mellem ledelsen, medarbejdere og kundernes mindset, dvs måden de tænker og foretrækker interaktion, involvering og generel ansvarlighed på. At overkomme disse gab og identificere nye interaktionsmåder med kunderne og dermed skabe nye vækstmuligheder kræver et agilt mindset. Desværre ser vi, at ledelsens mindset ofte er taget til fange af de interne ”driftsdæmoner”.

Det er derfor vigtigt at identificere de dominerende mindsets hos ledelsen, medarbejdere og kunder, så man kan gennemskue, hvorvidt de er optimale, eller om de skal ændres.

På gå-hjem-mødet får du en recept på, hvordan dit managerial mindset kan identificeres, og hvad der dernæst kan gøres!

Læs hele teksten Vis mindre

Pris

Det er gratis at deltage i arrangementet - dog er tilmelding nødvendig - men vær opmærksom på, at du pålægges et ’no-show-fee’ på DKK 350 ved udeblivelse eller afmelding senere end den 17. maj kl. 12.00.

Steder

CBS Executive

Porcelænshaven 22
2000 Frederiksberg

Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist
11. maj. 2020
Venteliste - vi overvejer at oprette endnu en event
Tilføj til kalender 2020-05-11 00:00:00 2020-05-11 23:59:59 Europe/Copenhagen 2-timers gå-hjem-møde: De ustyrlige kunder i en digital tidsalder Per Østergaard og Torsten Ringberg, CBS, præsenterer deres forskning og nye bog ” Disrupt your mindset – Transform your business with big data”. På denne morgenevent vil du høre mere om de fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. CBS-Executive CBS-Executive
Varighed:
Kl. 15.30 - 17.30

OBS! Vi følger sundhedsmyndighedernes anbefaling om at forebygge smittefare i forbindelse med COVID-19. Som konsekvens heraf, og i et ønske om at bidrage til at mindske risikoen for smitte, har vi besluttet at flytte mødet til senere på foråret.
Den nye dato bliver mandag den 18. maj 2020

Deltagelse er gratis, men registrering er nødvendig.

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Download materiale

Venteliste

2-timers gå-hjem-møde: De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

  • Personlige oplysninger

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Kontakt info

  • Firmaoplysninger

  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding til vores venteliste vil vi kontakte dig, såfremt der opstår en ledig plads på kurset

Event-fakta

Kontakt

Dato
18. maj. 2020
Varighed
Kl. 15.30 - 17.30
Steder
CBS Executive
Deltagergebyr, eks. moms.
Gratis