De ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Event/WebinarPga. Covid-19 afholdes Gå-hjem-mødet som webinar
Sommerskole 2020 inviterer til webinar
Pga. COVID-19-restriktionerne bliver gå-hjem-mødet den 18. maj 2020 afholdt som et webinar.
Den 18. maj giver Per Østergaard Jacobsen, ekstern lektor, CBS og Torsten Ringberg, professor, CBS deres bud på, hvordan fremtidens væksttænkning kan gennemføres på en effektiv og bæredygtig måde. Vi kan sige så meget, at det starter med dit mindset!
Deltag i webinaret og bliv klogere på data, digitalisering, mindset og strategi, der ligger i krydsfeltet mellem ekstern ’væksttænkning’ og interne ’driftsdæmoner’.
Per Østergaard Jacobsen og Torsten Ringberg er også aktuelle med sommerskolekurset Big og Small Data, Digitalisering og Kundestrategi, hvor de går i dybden med det strategiske og taktiske arbejde med data og digitalisering gennem en kombination af teoretiske modeller, dialog, øvelser og real life-eksempler.
Indhold
Kundeadfærden har ændret sig markant de senere år. Det giver udfordringer, men også muligheder. I en digital tid, hvor mange ledere oplever kunderne som ’ustyrlige’, er det mere afgørende end nogensinde at have data og indsigt i forhold til sine kunder og sit marked.
Ledernes evne til at udfordre deres egen tænkning og skifte mentalt perspektiv kan beskrives som en kompetence, der skal plejes gennem hele lederkarrieren. Ellers risikerer selv topledere at blive fanget i et snævert mindset, og dermed overse, hvordan både eksisterende og nye teknologiske ressourcer kan benyttes til at interagere på nye måder med kunderne og skabe ny vækst.
Vi viser resultaterne af en ny stor analyse, der viser, at store gab stadig eksisterer mellem ledelsen, medarbejdere og kundernes mindset, dvs måden de tænker og foretrækker interaktion, involvering og generel ansvarlighed på. At overkomme disse gab og identificere nye interaktionsmåder med kunderne og dermed skabe nye vækstmuligheder kræver et agilt mindset. Desværre ser vi, at ledelsens mindset ofte er taget til fange af de interne ”driftsdæmoner”.
Det er derfor vigtigt at identificere de dominerende mindsets hos ledelsen, medarbejdere og kunder, så man kan gennemskue, hvorvidt de er optimale, eller om de skal ændres.
På webinaret får du en recept på, hvordan dit managerial mindset kan identificeres, og hvad der dernæst kan gøres!
Pris
Det er gratis at deltage i webinaret.
Steder
Datoer
Deltagelse er gratis, men registrering er nødvendig.