Dato 23. apr. 2019
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 950

Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments"

Event/

Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments"

- både overfor medarbejdere og kunder

“Magiske øjeblikke” er afgørende både i leder-medarbejder-relationen og i kontaktpunkterne mellem medarbejdere og kunder. Det skaber engagement, ejerskab og glæde.

På vores event vil vi highlighte nogle af de fundamentale ledelsesprincipper, som har hjulpet Tivoli og Disney til at blive to af de stærkeste brands - i Danmark og i verden.

Som deltager vil du få nye og innovative indsigter i, hvordan du gennem “evolutionary leadership” og magiske kundeoplevelser får transformeret din organisation fra ”ordinary to legendary” og tager service excellence til det næste niveau.

Indlægsholdere:
Alicia Matheson, som er President og Executive Coach i Matheson Global Consulting, har mere end 20 års ledelseserfaring fra bl.a. sit arbejde med the Walt Disney Company og UN, samt fra flere suscesfulde selvstændige virksomheder. Alicia har hjulpet tusindevis af erhvervsfolk med at udvikle deres lederskab og skabe en kundeorienteret kultur.

Ian Wisler-Poulsen, som er Customer Experience Manager for Tivoliakademiet, har mange års erfaring med servicedesign og visuel kommunikation. Han er anerkendt for sine foredrag og workshops og er desuden forfatter til Grundbog i Servicedesign og flere andre fagbøger.

Mogens Bjerre, som er lektor på CBS og Academic Dean på CBS Executive, er fast underviser på en lang række af CBS og CBS Executives uddannelser inden for service og marketing, og han besidder en særlig evne til at få omsat kompliceret teoriforståelse til praksisforståelse.

Hvis du er yderligere interesseret i kundeorientering og servicestrategier kan du læse mere om vores uddannelse Service Excellence Chefakademiet, hvor vi som en del af programmet tager en studietur til Californien og tilbringer en dag sammen med Alicia, samt Kundeorienteret Lederskab, hvor Ian underviser som en del af forløbet hos Tivoliakademiet.

Læs hele teksten Vis mindre

Program

13.00 Registrering og kaffe/te

13.30 Velkomst v/ Stine Staffeldt

13.40 Nyeste viden om integrerede kunde- og medarbejderrejser v/ Mogens Bjerre

14.00 Hvad vil det sige at tage ansvar for kundernes oplevelser? Hvorfor er Customer Experience Management blevet en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher? v/ Ian Wisler-Poulsen

15.00 Pause

15.15 How evolutionary leadership creates magic moments for employees and customers v/ Alicia Matheson (på engelsk)

17.15 Afrunding v/ Stine Staffeldt

17.45 Reception og networking

Læs hele teksten Vis mindre

Pris

Deltagergebyret er 950 kr. ekskl. moms pr. person.

Steder

CBS Executive

CBS Executive
Porcelænshaven 22
2000 Frederiksberg

Åben i Google Maps
Group Created with Sketch.

Datoer

Tilmeldingsfrist
15. apr. 2019
Tilføj til kalender 2019-04-15 00:00:00 2019-04-15 23:59:59 Europe/Copenhagen Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments" CBS-Executive CBS-Executive
Varighed:
kl. 13:30-18:00

Tirsdag d. 23. april 2019 kl. 13:30-17:45.
Registreringen åbner kl. 13:00. Fra kl. 17:45 er der mulighed for networking.

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Download materiale

For at downloade denne pdf, skal du udfylde dit navn, din e-mail og dit telefonnummer – vi vil kontakte dig inden for et par dage, så vi kan være behjælpelige med at finde det rette forløb til dig. Du accepterer samtidig at modtage informationer og tilbud om vores kurser samt andre inspirerende nyhedsbreve fra CBS Executive.

Trin 1 af 2

50%

Tilmelding

Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments"

  • Personlige oplysninger

  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Betaling

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Dankort, VISA & Mastercard. Bemærk, at prisen tillægges moms i betalingsvinduet for kreditkortbetalingen.
  • Pris: 950,00 kr.
  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage.
Betalingslogoer

Event-fakta

Kontakt

Dato
23. apr. 2019
Varighed
kl. 13:30-18:00
Steder
CBS Executive
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 950
Billede af Sif Brown Nielsen, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Jette Korsholm, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Stine Staffeldt, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg