Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments"
Event/Hør hvordan Disney og Tivoli skaber "magic moments"
- både overfor medarbejdere og kunder
“Magiske øjeblikke” er afgørende både i leder-medarbejder-relationen og i kontaktpunkterne mellem medarbejdere og kunder. Det skaber engagement, ejerskab og glæde.
På vores event vil vi highlighte nogle af de fundamentale ledelsesprincipper, som har hjulpet Tivoli og Disney til at blive to af de stærkeste brands - i Danmark og i verden.
Som deltager vil du få nye og innovative indsigter i, hvordan du gennem “evolutionary leadership” og magiske kundeoplevelser får transformeret din organisation fra ”ordinary to legendary” og tager service excellence til det næste niveau.
Indlægsholdere:
Alicia Matheson, som er President og Executive Coach i Matheson Global Consulting, har mere end 20 års ledelseserfaring fra bl.a. sit arbejde med the Walt Disney Company og UN, samt fra flere suscesfulde selvstændige virksomheder. Alicia har hjulpet tusindevis af erhvervsfolk med at udvikle deres lederskab og skabe en kundeorienteret kultur.
Ian Wisler-Poulsen, som er Customer Experience Manager for Tivoliakademiet, har mange års erfaring med servicedesign og visuel kommunikation. Han er anerkendt for sine foredrag og workshops og er desuden forfatter til Grundbog i Servicedesign og flere andre fagbøger.
Mogens Bjerre, som er lektor på CBS og Academic Dean på CBS Executive, er fast underviser på en lang række af CBS og CBS Executives uddannelser inden for service og marketing, og han besidder en særlig evne til at få omsat kompliceret teoriforståelse til praksisforståelse.
Hvis du er yderligere interesseret i kundeorientering og servicestrategier kan du læse mere om vores uddannelse Service Excellence Chefakademiet, hvor vi som en del af programmet tager en studietur til Californien og tilbringer en dag sammen med Alicia, samt Kundeorienteret Lederskab, hvor Ian underviser som en del af forløbet hos Tivoliakademiet.
Program
13.00 Registrering og kaffe/te
13.30 Velkomst v/ Stine Staffeldt
13.40 Nyeste viden om integrerede kunde- og medarbejderrejser v/ Mogens Bjerre
14.00 Hvad vil det sige at tage ansvar for kundernes oplevelser? Hvorfor er Customer Experience Management blevet en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher? v/ Ian Wisler-Poulsen
15.00 Pause
15.15 How evolutionary leadership creates magic moments for employees and customers v/ Alicia Matheson (på engelsk)
17.15 Afrunding v/ Stine Staffeldt
17.45 Reception og networking
Pris
Deltagergebyret er 950 kr. ekskl. moms pr. person.
Steder
Datoer
Tirsdag d. 23. april 2019 kl. 13:30-17:45.
Registreringen åbner kl. 13:00. Fra kl. 17:45 er der mulighed for networking.