Service Excellence Chefakademiets 30-års jubilæum
SECA-jubilæum 16. marts 2023Service Excellence Chefakademiet (SECA) fejrer 30 års jubilæum!
Vi uddeler Service Excellence Ledelsesprisen
Vi fejrer SECA 30-års jubilæum den 16. marts 2023, hvor du har mulighed for at møde og gense tidligere deltagere, blive inspireret af talere, der på forskellig vis har et væsentligt perspektiv på Service Excellence, og hvor du ikke mindst kan bidrage til at vælge, hvem der skal modtage Service Excellence Ledelsesprisen for et særligt projekt eller tiltag, der har fremhævet, hvordan god ledelse kan skabe excellent service og unikke kundeoplevelser. Eventen er åben for alle både tidligere deltagere og andre med interesse i service excellence.
For at synliggøre best practice for, hvordan ledelse kan gøre en forskel ift. at skabe unik service og kundeoplevelser uddeler CBS Executive Service Excellence ledelsesprisen til jubilæet. Indstillinger til prisen for bedste Service Excellence projekt/tiltag vurderes henover efteråret 2022 af bedømmelsesudvalg, der indstiller tre projekter til finalen. Finaleprojekter præsenteres til jubilæet og en afstemning blandt konferencens deltagere bidrager til, hvilket projekt der endeligt vinder prisen.
Indstillinger til prisen modtages indtil 27. januar 2023 og kan indsendes via følgende link: Indstil dit projekt her
Best practice inden for service excellence
Fokus
Med Service Excellence Ledelsesprisen 2023 ønsker CBS Executive Fonden at sætte fokus på, hvordan en stærk ledelsesmæssig tilgang kan få medarbejdere i servicefaget til at levere excellent service og give unikke kundeoplevelser
Vi leder derfor efter praksisrelevante og vel-formidlede Service Excellence ledelsesprojekter/tiltag, som har haft en dokumenteret effekt på
Formål
Med Service Excellence Ledelsesprisen ønsker CBS Executive at synliggøre best practices ift., hvordan ledelse kan gøre en forskel ift. at skabe unik service og kundeoplevelser
Vi vil dele erfaringer og best practices i ledende danske service- og viden organisationer/virksomheder
Vi vil på både kort og lang sigt bidrage til fokus på, hvordan den gode service kan skabe et bedre samfund – ved at sætte fokus på menneskelige relationer, mening og bidrag
Vil du indstille dit ledelsesprojekt/-tiltag?
Indstilling foregår via CBS Executive Fonden - læs mere om kriterierne og hvordan du søger her.
Deadline for indstilling er 27. januar 2023.
Finale og prisoverrækkelse vil foregå på Service Excellence 30 års jubilæum d. 16. marts 2023.
PROGRAM
Programmet starter 12.30. Fra klokken 17 er der reception
12.30- 12.40 VELKOMMEN TIL v. Stine Staffeldt, Programdirektør, CBS Executive
12.40- 13.10 ERHVERVSLIVETS PERSPEKTIV PÅ SERVICE EXCELLENCE v. Eva Zeuthen Bentsen, Partner Zeuthen Storm
13.10-13.40 DET SAMFUNDSMÆSSIGE PERSPEKTIV PÅ SERVICE EXCELLENCE v. Thomas Kempf, Formand SBA (DI) og CEO, Forenede Service
13.40-14.20 PRÆSENTATION AF FINALISTER v. finalister til Service Excellence Ledelsesprisen
14.20-14.45 - PAUSE & NETWORKING
14.45-15.45 SECA'S FREMTIDSPERSPEKTIV PÅ SERVICE EXCELLENCE v. Panel
-
Pia Jette Hansen, Teaterdirektør, Bellevue Teatret
-
Ib Enevoldsen, Managing Director, Rambøll Danmark
-
Maja V. Hesselholt, Business Unit Director, ISS
-
Mogens Bjerre, Lektor, CBS
-
Jan Molin, Professor Emeritus, CBS
-
Thomas Ritter, Professor, CBS
15.45-16.05 - PAUSE & NETWORKING
16.05-16.25 VINDERKÅRING, SERVICE EXCELLENCE PRISEN 2023 faciliteret af Stine Staffeldt, Programdirektør
16.25-17.00 SERVICE DESIGN & KUNDEOPLEVELSER v. Ian Wisler Poulsen, Customer Experience Expert
17.00 - RECEPTION
Deltagerprofil
Jubilæet er interessant for alle ledere med interesse for Service Excellence, og hvordan stærk ledelse kan medføre excellent service og kundeoplevelser.
Tidligere deltagere på Service Excellence Chefakademiet og Kundeorienteret Lederskab har en særlig interesse i denne event.
Fantastisk uddannelse der kombinerer ledelse og kundeværdi
- Anne Louise Petersen, Afdelingsleder, DBI - Dansk Brand- og sikringsteknisk Institut
Det bedste ledelsesudviklingsforløb, jeg har deltaget i
- Karen Rønberg, Customer Service Director, Metro Service A/S
Stærkt grundlag
- Anders Vraa, VP, Head of Development, Agriculture & Business Division, Topdanmark
Positivt påvirket
- Pia Jette Hansen, Teaterdirektør Bellevue
Fokus på udefra-ind-perspektiv
- Kasper Rønnov Molin, tidligere Forretningsudviklingschef, Forca
Denne uddannelse har været noget særligt
- Charlotte Andersen, Servicecenterleder, Midt og Vestsjællands Politi
Forløbet har gjort en stor forskel
- Kim Dalsgaard, afdelingsdirektør Jyske Bank
SECA gav mig inspiration til at involvere kunderne
- Allan Kristoffersen, tidligere Salgsdirektør, Irma
Har det flyttet noget? Ja, det har - og på flere områder
- Ivar Ravn, direktør SEGES, Planter og Miljø
Steder
Service Excellence 30 års jubilæum afholdes på CBS' Campus i Porcelænshaven
Datoer
Den 16. marts 2023, kl. 12.30 - 17.15-