Dato 23. okt. 2018
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 750

Event: Multiple kunderejser

Professor Dasu & Mogens Bjerre

Kundernes kunderejsebegreb er langt større og mere komplekst end virksomhedernes kunderejsebegreb

Service Excellence Chefakademiet (SECA) har vi gennem flere år haft et spændende samarbejde med professor Sriram Dasu fra University of Southern California. Professor Dasu har indledt et nyt og spændende forskningssamarbejde omkring multiple kunderejser med lektor Mogens Bjerre, CBS og kommer nu til Danmark.

CBS Executive vil derfor gerne invitere til en inspirerende event, hvor Dasu giver en smagsprøve på sin nyeste viden om multiple kunderejser. Kunderejser er hotte, og noget der tales om i mange virksomheder. Mange har også travlt med at kortlægge kunderejserne og de tilhørende touchpoints. Det er dog interessant, at når kunderne beskriver deres kunderejser, så kobler de ofte flere sammen - og indikerer dermed, at kundernes kunderejsebegreb er langt større og mere komplekst end virksomhedernes kunderejsebegreb.

Hvad kan virksomheder og organisationer gøre for kan sætte sig ind i kundernes udvidede perspektiv på kunderejsen? Det har Sriram Dasu og Mogens Bjerre sat sig for at undersøge, og de byder også ind med et første udkast på hvilke mekanismer, der er i spil for at kunne koordinere kunderejser på tværs af divisioner eller på tværs af virksomheder/organisationer. Projektet er dels case-baseret, og dels baseret på eksisterende litteratur.

Kom og hør, hvor langt vi er med forståelsen og håndteringen af multiple kunderejser.

Professor Sriram Dasu, University of Southern California har tidligere forsket i de emotionelle parametre, der gør sig gældende for kunder i deres customer journey, og hans forskning har blandt andet resulteret i bogen:”The customer Service Solution” – Managing Emotions, Trust and Control to Win your Customer’s Business.

Eventen vil blive afholdt på engelsk.

Læs hele teksten Vis mindre

Steder

CBS Executive, Porcelænshaven 22

CBS Executive

Åben i Google Maps
Group Created with Sketch.

Datoer

Tilmeldingsfrist
19. okt. 2018
Tilføj til kalender 2018-10-19 00:00:00 2018-10-19 23:59:59 Europe/Copenhagen Multiple kunderejser Kundernes kunderejsebegreb er langt større og mere komplekst end virksomhedernes kunderejsebegreb. Professor Dasu har indledt et nyt og spændende forskningssamarbejde omkring multiple kunderejser med lektor Mogens Bjerre, CBS og kommer nu til Danmark. CBS-Executive CBS-Executive
Varighed:
Kl. 15.30 - 17.30

23. oktober kl. 15.30 – 17.30, efterfulgt af et glas vin og networking

Kontakt mig

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Tilmelding

Multiple kunderejser

  • Personlige oplysninger

  • Kontaktinfo

  • Firmaoplysninger

  • Betaling

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Dankort, VISA & Mastercard. Bemærk, at prisen tillægges moms i betalingsvinduet for kreditkortbetalingen.
  • Pris: 750,00 kr.
  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Hvis du har valgt 'Betal senere', sker betaling vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.
Betalingslogoer

Event-fakta

Kontakt

Dato
23. okt. 2018
Varighed
Kl. 15.30 - 17.30
Steder
CBS Executive, Porcelænshaven 22
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 750
Billede af Stine Staffeldt, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg
Billede af Jette Korsholm, CBS Executive, Porcelænshaven 22, Frederiksberg