Dato 04. dec. 2018
Deltagergebyr, eks. moms. DKK 2.500
Udsolgt

Kundeorienteret Lederskab - Update-dag

Event/

Nye indspark ift. det videre arbejde med kundeorientering og service design ledelse

Kundeorienteret Lederskab - Update-dag

Denne event er desværre aflyst. 

Dagen vil være fokuseret på de muligheder og udfordringer der opstår i touchpoint-feltet mellem dig som leder, medarbejderne og kunderne. Dagen igennem kommer vi til at arbejde med nye teorier og praksisser, der skaber muligheder i touchpoint-feltet. Formålet med dagen er at inspirere dig til bedre at håndtere touch points feltet (leder, kunde, medarbejder) så i trækker i samme retning og undgå organisatoriske- og kunde-benspænd.

Vi vil bl.a. komme omkring følgende temaer:

  • Service design og Design ledelse
  • Tænke langsomt og tænke hurtigt
  • Kunde-følelser, medarbejder-følelser og ledelses-følelser
  • Service værdikæden som forandringsmodel, scenarie værktøj og faciliteringstilgang

Dagens program bliver præsenteret af Christian Bason, PhD, Adm. Direktør for Dansk Design Center og forfatter til bogen: Form fremtiden. Designledelse som innovationsværkøj, samt Nels Karsvang, Co-founder, Coremotion som I har mødt i løbet af KuLe uddannelsen. Derudover vil der være tid til at netværke med tidligere og måske fremtidige KuLe deltagere.

Vil du gerne gå mere i dybden med kundeorienteret lederskab, tilbyder vi også en uddannelse med dette fokus.

Læs hele teksten Vis mindre

Program

09.00-09.30
Kaffe og gensyn med KuLer’r fra dig eget og andre hold samt potentielle nye Kule’r.

09.30-09.45
Velkommen og scenen sættes

09.45-10.15
Introduktion til touch points feltet (leder, medarbejder, kunde)

10.15-10.30
Kaffe og Bio pause

10.30-12.30
Designledelse anvendt på Touchpoint- felt muligheder og udfordringer

12.30-13.30
Frokost

13.30-15.00
Følelser og tænke hastigs viden anvendt på Touchpoint-felts muligheder og udfordringer

15.00-15.15
Kaffe og Bio pause

15.00-16.00
Serviceværdikæden som forandringsmodel, som secnarie værtkøj og factiliteringstilgang

16.00-16.30
Farvel og forhåbentlig på gensyn

Læs hele teksten Vis mindre

Pris

Deltagergebyret er 2.500 kr. ekskl. moms pr. person.

Steder

CBS Executive

CBS Executive
Porcelænshaven 22
2000 Frederiksberg

Åben i Google Maps
Group

Datoer

Tilmeldingsfrist
23. okt. 2018
Tilføj til kalender 2018-10-23 00:00:00 2018-10-23 23:59:59 Europe/Copenhagen Kundeorienteret Lederskab - Update-dag Dagen kommer til at handle om de nyeste tilgange til forandringsledelse, der understøtter empowerment og kundeorientering. CBS-Executive CBS-Executive
Varighed:
kl. 09.00-16.30

Tirsdag d. 4. december kl. 09.00-16.30

Kontakt mig

  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Tilmelding

Kundeorienteret Lederskab - Update-dag

  • Personlige oplysninger

  • DD slash MM slash YYYY
  • Kontaktinfo

  • Oplys os venligst om allergier/særlige ønsker til kursets forplejning her.
  • Firmaoplysninger

  • Betaling

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder: Dankort, VISA & Mastercard. Bemærk, at prisen tillægges moms i betalingsvinduet for kreditkortbetalingen.
  • Udfyld hvis I er flere fra samme organisation, der tilmelder jer. Skriv navnet på den/de andre.
  • Parkering

    Når programlektioner afholdes hos CBS Executive i Porcelænshaven, tilbydes deltagerne parkering i nærliggende parkeringskælder til kr. 80 pr. dag. Parkeringsgebyret bliver faktureret sammen med kursusdeltagelsen.
  • Vilkår og betingelser

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Efter tilmelding modtager du bekræftelse og yderligere information på e-mail inden for 3-5 arbejdsdage. Hvis du har valgt 'Betal senere', sker betaling vha faktura, der udsendes på e-mail eller via EAN-nummer.

Event-fakta

Kontakt

Dato
04. dec. 2018
Varighed
kl. 09.00-16.30
Steder
CBS Executive
Deltagergebyr, eks. moms.
DKK 2.500
Betalingslogoer
Portræt af Stine Staffeldt
Portræt af Emma Pedersen
Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere