Kundeorienteret Ledelse
Service Excellence
Nyhedsbrev

Er I gode til at skabe værdi for kunden?

Er I gode til at skabe værdi for kunden?

Virksomheder der leverer gode kundeoplevelser er kendetegnet ved at have en stærk service-værdikæde. Måske har du hørt om service-værdikæden, måske arbejder I allerede med den i din virksomhed, eller måske er det et helt nyt begreb for dig. Service-værdikæden dokumenterer sammenhængen mellem ledelseskvalitet, medarbejderengagement, værdiskabelse for kunden, kundeloyalitet og virksomhedens indtjening og vækst.

Nedenfor kan du besvare 5 spørgsmål og teste kvaliteten af jeres organisations servicekultur og værdiskabelse – og få gode råd til, hvordan I kan blive endnu bedre til at arbejde med service-værdikæden.

LÆS hele nyhedsbrevet

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere