Nyhedsbrev
Service Excellence

Det stærke lederskab skaber unikke kundeoplevelser

21. maj 2022

Det stærke lederskab skaber unikke kundeoplevelser

På vores lederudviklingsforløb Service Excellence Chefakademiet (SECA) og Kundeorienteret Lederskab (KuLe) arbejder vi med en integreret tilgang til ledelses- og forretningsudvikling. Det foregår i et vigtig samspil med både interne og eksterne stakeholders, så det ikke bare er dig som leder, der udvikles, men også din organisation – til gavn for dine kunder. Som deltager anvender du teori og metoder direkte på dine forretningsmæssige projekter, så der kommer effektfulde analyser og nye perspektiver, der skaber værdi for din organisation.

Lyt til podcast om integreret ledelses- og forretningsudvikling
Dette har vi valgt at sætte fokus på i vores podcast, hvor du kan møde både deltagere og undervisere fra vores uddannelsesforløb og høre deres perspektiv på arbejdet med integreret ledelses- og forretningsudvikling. Du kan også afspille optagelsen som video og få en samlet lyd og billedoplevelse. Se med her.

Læs hele nyhedsbrevet