Service Excellence
Nyhedsbrev

Det stærke lederskab skaber unikke kundeoplevelser

21. maj 2022

Det stærke lederskab skaber unikke kundeoplevelser

På vores lederudviklingsforløb Service Excellence Chefakademiet (SECA) og Kundeorienteret Lederskab (KuLe) arbejder vi med en integreret tilgang til ledelses- og forretningsudvikling. Det foregår i et vigtig samspil med både interne og eksterne stakeholders, så det ikke bare er dig som leder, der udvikles, men også din organisation – til gavn for dine kunder. Som deltager anvender du teori og metoder direkte på dine forretningsmæssige projekter, så der kommer effektfulde analyser og nye perspektiver, der skaber værdi for din organisation.

Lyt til podcast om integreret ledelses- og forretningsudvikling
Dette har vi valgt at sætte fokus på i vores podcast, hvor du kan møde både deltagere og undervisere fra vores uddannelsesforløb og høre deres perspektiv på arbejdet med integreret ledelses- og forretningsudvikling. Du kan også afspille optagelsen som video og få en samlet lyd og billedoplevelse. Se med her.

Læs hele nyhedsbrevet

Luk besvarelse Alle kurser og uddannelser
spinner
Finder dine anbefalede kurser

Hvad søger du kurser inden for?

Board Leadership
Management & Leadership
Strategy & Business Development

Hvad er din nuværende rolle?

Mellemleder
Specialist & Projektleder
Topleder

Hvad er dit mål?

Faglig opdatering
Kompetenceudvikling
Personlig udvikling
Vælg en eller flere

Hvor lang tid vil du sætte af?

2-4 dage
5-7 dage
8+ dage
Vælg en eller flere